betaald job kabelboom en startprobleem (gratis mag ook)

betaald job kabelboom en startprobleem (gratis mag ook)

Berichtdoor jinlingdriver » 22 jun 2019 13:20

gelieve mede forrummers
heb 2 jinling quads beide reed top heb ze vorig jaar weggezet voor de winterslaap
nou dacht ik laat me ze servicen dus heb beide motors naar eaglemotorsports laten brengen nieuwe versnellingsbak startrelay nieuwe spanningsregelaar , nieuwe bougies nieuwe ontsteking nieuwe filters kappen laten spuiten noem maar op

toen werd het tijd om de motorblokken weer onder de quads te monteren heb alles na gelopen alles aangesloten maar allebij willen niet aan dan zou je denken als beide niet aan gaat dan heb ik iets verkeerd aangesloten , heb ze 10x weer opnieuw geplaatst en steeds doet die het niet , kan 1 wel aan duwen maar elektrisch wilt die niet starten, dus ging ik de kabelbomen nalopen en beide hadden afwijkingen nou heb ik een nieuwe kabelboom gekocht maar weet niet precies hoe die te installeren aangezien meerdere stekkers de kleuren niet overeen komen met elkaar , plus de bedrading van de accu ben ik bang om fout mee te maken .

nou is de vraag heeft iemand foto's voor me van hoe de bedrading van de startmotor startrelay en accu lopen , of woont er iemand in omgeving Leeuwarden die het voor me wilt installeren tegen betaling (gratis mag natuurlijk ook) graag hoor ik van jullie alvast bedankt
jinlingdriver
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 04 jun 2019 17:39
Woonplaats: Leeuwarden

Delen op

Share on Facebook Facebook

Keer terug naar Electra/ Ontsteking

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten