Pagina 1 van 1

Fuseekogels Bashan 200 2008

BerichtGeplaatst: 16 feb 2015 20:32
door Strooyer
Nu ik het ene heb opgelost komt het ander er weer bij

De fuseekogels, ik heb dus het oude type Bashan200 van 2008, en hier zitten de fusee's vast aan de draagarm, oftewel gelast.

Als ik deze wil vervangen, moet ik dan altijd nieuwe draagarmen kopen met nieuwe fuseekogels??

Is er iemand die dit anders heeft gemaakt.
Bij ALG kosten 2 draagarmen 57 euro ex verzenden, valt opzich mee qua kosten.
Maar dan heb je nog steeds de zelfde draagarmen met vaste fusee.

Nu kwam ik op het net dit tegen.
Deze zijn voor een Jinling / Loncin.
Hoe zitten deze dan vast ?? aan de draagarmen
Hoe monteer/ inelkaar zetten, je dit van onder in elkaar zetten??

Afbeelding

Zit ook te denken, om er een auto ( VW Golf) fusee's op te maken, kosten perstuk weinig , en het is vast sterker.

Zaag de fusee + een stukje van de draagarm en las er het "montage" deel weer aan van de Golf. Dan kun je altijd de fuseekogel vervangen.
Weet aleen nog niet of de diameter van de pen gelijk is.

Re: Fuseekogels Bashan 200 2008

BerichtGeplaatst: 17 feb 2015 12:20
door admin

Re: Fuseekogels Bashan 200 2008

BerichtGeplaatst: 17 feb 2015 14:00
door Strooyer
Dankje, heb wel gezocht maar dit niet gevonden.
Vond nog wel iets op een duits forum. Maar m''n duits erg slecht :oops:

Maar begrijp ik het nu goed dat er van een BMW 5 / Nissan Micra een stuurkogel gebruit wordt op de onderste fusee?

Dan een buis met schroefdraad lassen tussen de onderste draagarm, dan kun je ze ook makkelijk vervangen

Re: Fuseekogels Bashan 200 2008

BerichtGeplaatst: 01 maart 2015 17:58
door Strooyer
Kan iemand bevestigen welke er gebruikt worden voor de onderste fuseekogels.
Zijn dat stuurkogels van een auto??