Bashan 200s-7 verzuipt tijdens rijden

Bashan 200s-7 verzuipt tijdens rijden

Berichtdoor Lesleycreamer » 29 mei 2017 11:02

Hallo iedereen, ik heb 2 weken terug mn eerste quad (200s-7) gekocht en alles leek perfect. Al snel kwam ik erachter dat er erg veel aan de quad gebeund is, luchtfilter afgescheurd, halfgesmolfen carteronluchter gerepareerd met ducttape, verlichting kapot en nog wat zooi. Ik alles vervangen. Sloeg die steeds af na 10 seconden stationair gedraaid te hebben. Carb eraf en geschoongemaakt, kwam aardig wat vuil vanaf, en hij draait weer goed stationair. Start eigenlijk alleen met choke aan, als ik dan de choke dicht zet, begint de quad te stijgen in zn toeren en blijft rond 5 a 6000 hangen. Die is ook niet te verhelpen met de schroef op mn carb. Ook verzuipt hij dan tijdens t rijden (met choke aan).

Ik kom er net even naar kijken, ligt er ook nog eens een plasje olie onder t blok. Helemaal klaar mee, want heb dr zelf ook niet al te veel verstand van..

Iemand van jullie bekend met deze problemen?
Lesleycreamer
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 29 mei 2017 10:48

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Bashan 200s-7 verzuipt tijdens rijden

Berichtdoor quadfreak30 » 30 jul 2017 09:30

Kijk eens naar je sproeier, er hoort er 1 in tussen de 92 en 116. Dit verklaart wel het stotteren, want te weinig lucht is niet goed,maar teveel ook niet. Olie onder je blok kan meerdere oorzaken hebben. Kijk of je olie aftap dop goed aangedraaid is, en bij je ontsteking en koppeling aan de onderkant of er geen pakking gescheurd is. Ook even alle imbusjes rondom het blok aandraaien(nooit te vast)
quadfreak30
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 25 okt 2016 17:24
Woonplaats: amsterdam


Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten