terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor poelie » 26 okt 2014 21:23

om jullie even op de hoogte te houden, gisteren mosselen gaan eten, vandaag ziek in bed! zal voor woensdag of volgend weekend worden! hou jullie op de hoogte! grtz Poelie
poelie
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 11 okt 2014 21:18

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor 4 wieltjes » 26 okt 2014 21:51

Ga je ons nu op de hoogte houden of er woensdag nog mosselen op een niet natuurlijke weg je lichaam aan het verlaten zijn ???
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor poelie » 02 nov 2014 20:36

even terug een update plaatsen! gisteren is het er dan eindelijk van gekomen om de carburator terug eens te gaan reinigen met remreiniger! heb het toestel volledig uitelkaar gehaald, alle sproeiers eruit, alles netjes gereinigd en terug geplaatst! daarna het volgende gedaan:
de chocke aangezet en hij starte vrijwel onmiddelijk! hij bolt ook op ralenti!
echter wanneer de quad even loopt en ik de chocke manueel afzet, valt hij vrijwel onmiddelijk stil! ook als ik met het gas speel! je kan er mee rijden, maar hij houdt duidelijk in! met de chocke aan doet hij het wel normaal, maar met de chocke dus uit , rijdt hij slecht, is hij niet te starten, en blijft hij niet draaien ! wat zou dit kunnen zijn? alvast bedankt! mvg
poelie
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 11 okt 2014 21:18

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor dimpower » 02 nov 2014 22:09

volgens mij krijgt hij te weinig benzine.heb je de benzinekraan al eens gecontroleert?misschien vuiligheid achtergebleven in kraantje?benzinefilter al vervangen of voorlopig als test een gewoon vantussen gehaald?
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor poelie » 03 nov 2014 11:34

ik zal het er van de week is uithalen, zou messchien kunnen, maar als je de chocke aanlaat, rijd hij wel! zou het ergens valse lucht kunnen zijn? heb aan de lucht regelschroef vanalles geprobeerd, maar niets hielp
poelie
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 11 okt 2014 21:18

Re: terug opstarten na 2 jaar 110cc loncin motor

Berichtdoor dimpower » 03 nov 2014 19:05

wanneer je de choke aan laat sluit je de luchttoevoer af.dus daar zit het probleem volgens mij dat de motor veel te weinig benzine krijgt voor de hoeveelheid lucht die hij binnenkrijgt wanneer je de choke af zet.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Vorige

Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten