Een groot gedeelte staat in dit topic.
http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=28&t=2205Dat is wel niet de zelfde carb. als jij hebt, maar het principe is hetzelfde.
Op de 3de foto zie je de vlotter, die zal bij jou er anders uitzien.
De vlotter drijft op de benzine, als dat peil zakt, gaat de vlotter omlaag en tevens trekt hij dan de vlotternaald omlaag, los van zijn (afdicht) zitting.
Daardoor stroomt er benzine in de vlotterkamer, de vlotter gaat weer omhoog en de naald word tegen de zitting geduwd waardoor hij word afgesloten.
Als je vlotter lek is, zit er benzine in en zal dan niet meer zo snel omhoog gaan en blijft er benzine in je vlotterkamer lopen.
De vlotter moet ook vrij, op en neer kunnen gaan. Controleer dat.
Dan moet je de vlotter eraf halen zodat je de vlotternaald kan controleren, meestal zit daar een soort rubberachtig iets op , dit kan versleten zijn of er kan aanslag op zitten.
Dan kan je de naaldzitting ook bekijken, misschien zit daar vuil/aanslag in. Dit niet met een scherp voorwerp proberen te kuisen maar met een reiniger en een sateprikker ofzo.
Als dat allemaal goed is, kan het ook nog zijn dat de vlotter is verbogen.
Dat kan je controleren door je vlotter terug te monteren, dan de carb. zonder vlotterkamer, horizontaal houden. Benzineslang erop, en de kraan open zetten, dan voorzichtig de vlotter omhoog duwen(niet te hard doorduwen want dan verbuig je hem)
Als de vlotter ook horizontaal staat, moet de benzine toevoer dicht zijn.
Als jij de vlotter verder omhoog moet duwen, voordat dat gebeurd, is hij al verbogen...
Dan moet je hem voorzichtig iets omlaag buigen.
Ik hoop dat je me een beetje snapt?
Anders vraag je maar.
En als je de carb. toch open hebt, maak dan gelijk de mengbuisjes schoon.
Hier nog een topic waar je wat meer info kan vergaren.
http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=69&t=5286