mijn hele zoek tocht naar de goed sproeier duurt toch iets langer dan ik dacht
mede omdat ik niet veel kansen krijg om het te testen
met mijn zo genaamde ram air was het grote kans dat hij daar door te weinig lucht kreeg en iets meer benzine
en mijn stotteren bij 6.3 niet het stotteren was dat hij te veel benzine kreeg maar te weinig
mijn stotteren was net wat dexterxl zei net of hij te een begrens aan zat
wist ik veel dacht te veel benzine en maar weer een sproeier naar beneden
en iedereen had donker bougies en ik niet allemaal licht a donker grijs
nou moet je daar niet te veel naar kijken
maar dan heb je wel een klein idee dat je te weinig benzine krijgt
dus ben nu weer bij het begin waar ik begonnen ben met de sproeier 107
en ja ik heb de naald weer gewoon in het midden
heb nu een 80 km gereden en de sproeier is nog te klein
want niet dat hij het altijd deed maar hij begon soms te stotteren bij 6.3
en soms bij 6.9
bij thuis komst was ik benieuwd naar de bougie en die was weer net als anders grijs
hij stotterde nu wel minder dan met de 105 en 104 sproeier
( let wel dit stotteren was dus net als of hij tegen een begrenser aan zit )
dus ik heb 110 niet maar 112 wel dus die er eerst maar in
ja jongens ik werk de verkeerd richting uit
voor mensen die hier ook mee gaan beginnen begin bij 120 en dan naar beneden dat is makelijker
maar ik voel dat ik er bijna ben dus ga ik gewoon rustig verder
wil toch het verhaal hier af maken en de goede sproeier hier neer zetten
let wel dat je dit verhaal als een rode draad moet zien want de goede sproeier bij mij hoeft bij jou quad niet te zijn