x187 schreef:Als je eerst een foto hier post van het slangetje waar die uit lekt, dan kunnen we je beter sturen en bespaart dat onnodig zoeken ...
Ga ik vanavond doen.
x187 schreef:Als je eerst een foto hier post van het slangetje waar die uit lekt, dan kunnen we je beter sturen en bespaart dat onnodig zoeken ...
admin schreef:Als er geen benzinekraantje op zit, durf ik voor 99,9% zeker te stellen dat je vuil in je carb op je vlotternaald hebt. Is een bekend probleem bij Sheng Wey carburateurs die gebruikt worden op de bashan woks.
Het slangetje zit verbonden aan de overloop van de vlotterkamer. Dus als deze te vol is, gooit hij de brandstof er via de overloop(en dus dat slangetjes) eruit.
Ga aub niet zitten prutsen met het verbuigen van je vlotter zodat het niveau onder de overloop blijft, want dat gaat niet helpen.
Gewoon je carb uit elkaar halen zoals in de link die ik eerder postte beschreven staat. Voorzichtig je vlotter verwijderen door het asje te verwijderen (pas op want de vlotter zit gehaakt aan de vlotternaald) en alles heel goed schoonmaken. Voorkant van de vlotternaald is van rubber (voor de goede afdichting) en moet goed schoon zijn.
Daarna zal je carb niet meer overstromen. Het zou me verbazen als dit niet het probleem is.
BTW, ik zou toch ten alle tijden een benzinekraan monteren. kost je niet veel geld en bespaard je benzine/problemen.
Apollo schreef:Thx.
Ga ik gelijk morgen controleren.
Bezienekraantje erop zetten dacht ik idd al aan. Welke kan ik het beste pakken / kopen?
4 wieltjes schreef:Apollo schreef:Thx.
Ga ik gelijk morgen controleren.
Bezienekraantje erop zetten dacht ik idd al aan. Welke kan ik het beste pakken / kopen?
1 die je open en dicht kan zetten.
Verder niks.
Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten