tankvlotter vervangen....

tankvlotter vervangen....

Berichtdoor rockfordbreda » 06 sep 2009 13:10

Nou ik ben dus vandaag begonnen met een paar kleine dingen te vervangen omdat deze kapot waren.
Eerst de accu gedaan,gaskabel vervangen,en toen wilde ik de tankvlotter gaan doen..
Eerst de tank leeg dan demonteren het oude element eruit..Wat is dit voor ding dan????? snap nu wel dat het in eerste instantie niet werkte.
Ik pak de nieuwe past niet????????????????????
Je moet de halve tank verbouwen om deze erin te krijgen :evil:
Dus ik met de vijl wat weg gehaald en dus ook de tank weer moeten schoonmaken(zucht).
Nu komt het mooiste van alles.Nu heb ik alles netjes terug gezet werkt ie nog niet :evil: :evil:
Ik alles er weer uit,blijkt dat het vlottertje van de nieuwe lek is.Dus deze loopt vol met benzine.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ze hadden bij alg wel ff op de site mogen vermelden dat je je tank moet aanpassen voor deze vlotter.Nu heb ik en een groter gat zodat de orginele met stunt en vliegwerk afdicht en de nieuwe is ook al kapot :(
Ik laat het lekker zo en ga dit wel melden bij alg dat ze op de site een aantekenig moetn maken dat deze niet meteen past.Dan heb ik deze nooit besteld.
Dus mensen als je tankvlotten kapot is eerst ff goedkijken of deze ook past.

Mvg:

Martijn :(
Ik zoek het maar hoger op :) :)
Avatar gebruiker
rockfordbreda
250cc
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 04 sep 2009 15:20
Woonplaats: zuid-holland

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor Robashan » 06 sep 2009 14:21

Ha Martijn,

Ik heb het hele zootje zo ver kunne zette in mijn nieuwe tank. Niet lullig bedoeld maar het kan zijn dat je een replica bashan hebt. Hier staat er wat van in viewtopic.php?f=13&t=6&p=175&hilit=replica#p175. Verder is er nog ergens een post over de details waar je het meer aan kan zien.

Ik hoop dat je je tank nu goed dicht hebt, ik heb een lekage gehad onderweg, liep recht over de motor, dan wil je wel een brandblusser bij hebben ghghe.

Effe saskia benaderen van ALG, die regelen wel wat.

Groete,

Robashan
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 mei 2009 08:15
Woonplaats: Berghem

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor china-freak » 06 sep 2009 17:01

jammer dat zoo wat moet gebeuren :(
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor rockfordbreda » 06 sep 2009 17:48

Ik heb wel vaker gehoord dat er echte bashan quads zijn.Lijkt me sterk maar alles is mogelijk.
Gelukkig lekt ie geen benzine.Ik heb alg netjes een mail gestuurd met het probleem.Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.Ik heb al meer dingen moeten vervangen en alles paste tot nu toe.
Ik kan mischien wel proberen om zo'n type 2 tank erop te zetten.Maar eerst ff kijken wat alg zegt.
En dit is geen aanval op alg maar een waarschuwing voor mensen die ook een kapotte tankmeter hebben.

Maar we gaan gewoon lekker door met het quadje te verbeteren en ik ga zeker genieten van tijd dat ik er op kan rijden.

Mvg:

Martijn :mrgreen:
Ik zoek het maar hoger op :) :)
Avatar gebruiker
rockfordbreda
250cc
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 04 sep 2009 15:20
Woonplaats: zuid-holland

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor china-freak » 06 sep 2009 18:51

goeien instelling ;) echte bashans bestaan die echt ?? wat is daar dan de kwalitijd voor ?? :o
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor Robashan » 08 sep 2009 09:53

@ china fraek

Das dus #%$# kwaliteit, die zooi kom je vaak op internet tegen bij handelelaren die het net als de consument niet weten. JE moet het weten, dan kan je het wel goed zien. en uiteindelijk merk je het ook in de lagers, electra en andere afmontage.

Groetu,

rOBASHAN
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 mei 2009 08:15
Woonplaats: Berghem

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor china-freak » 08 sep 2009 16:43

hoe durven het ze te maken :o
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor BDbashan » 08 okt 2009 13:28

volgens mij kun je het ook zien aan de verren voor aan dan is het bovenste gedeelte waar je de bout door heen doet ook goud kleurig net als het gasbusje en bij de echte van alg en andere winkels is dat grijs en het gas busje alleen goud kleurig. dat hebben ze mij verteld dus neem me niet kwalijk als het niet zo is.

ik had de tank vloter ook kapot heb een nieuwe gekregen van alg en paste prima hoefde niks aan tepassen.
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor bashanboy » 08 okt 2009 14:54

ja daar is het aan te zien ;) volgens mij was er ook een topic over gemaakt waar je het aan kon zien :roll:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: tankvlotter vervangen....

Berichtdoor jdrulez » 16 okt 2009 18:03

Klopt inderdaad, Het busje bovenaan de vering is goudkleurig en verder niet, dan is die orgineel. Is de veerpoot bovenaan ook goudkleurig is die ''echte''. echte vind ik zelf een groot woord, maar toch in de praktijk zul je problemen krijgen met onderdelen die niet of slecht passen.
En ALG-MOTO adverteerd ook dat ze uitsluitend orginele bashan's en orginele onderdelen verkopen, dus als je twijfelt kun je beter eerst navraag doen voordat je spul gaat kopen.
Dit geval kan alg dus waarschijnlijk niks aan doen.
>>>>>BLACK DEVIL<<<<<
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
Avatar gebruiker
jdrulez
300cc
 
Berichten: 183
Geregistreerd: 11 aug 2009 12:05


Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten