brandstof doorvoer probleem Bashan bs7

brandstof doorvoer probleem Bashan bs7

Berichtdoor berenburgventie » 07 maart 2011 18:33

zit met het volgende probleem en kom er niet echt meer uit dus hulp gewenst
als ik met mijn 200s7 even op snelheid heb gereden slaat die bij gas terug doen uit heb het probleem wel ontdekt brandstof filter schoon leeg heb dr al een nieuwe brandstof filter op gedaan maar op de 1 of andere manier voert die niet aan vanaf de tank ik weet het inmiddels niet meer en heb alles schoon gemaakt wie is bekent met dit probleem en weet de oplossing :think:


met vriendelijk :wave: gr richard :wave:
berenburgventie
100cc
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 23 aug 2010 03:52
Woonplaats: schoonoord

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor 4 wieltjes » 07 maart 2011 19:07

Je filter in de tank al los gehad??
En als die er niet meer inzit even naar je tank doorblazen.(uitkijken als je dat doe)

En anders,vacuum in je tank doordat je tankdop geen luchtgaatje heeft.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor 4 wieltjes » 07 maart 2011 19:31

En ineens had ik het.

Je benzinekraan staat uit of is verstopt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor berenburgventie » 07 maart 2011 19:41

had hem al even dor geblazen maar als die even stil staat loopt die heel rustig en langzaam vol eerst wou het nog zonder problemen met een volle tank maar dat is nu ook niet meer zo .
maar zoals ik begrijp tank leeg laten lopen en de kraan er af halen en nakijken
dat van de benzine kraan had ik wel geprobeerd een chinees druk foutje is zo gemaakt maar die stond wel goed moest ook wel want zit er verders niet aan maar proberen is leren


gr richard
berenburgventie
100cc
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 23 aug 2010 03:52
Woonplaats: schoonoord

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor fretje-pitbull » 07 maart 2011 19:48

rij eens zonder benzinedop of een klein beetje losgedraaid ofzo
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor fred » 07 maart 2011 22:02

berenburgventie schreef:zit met het volgende probleem en kom er niet echt meer uit dus hulp gewenst
als ik met mijn 200s7 even op snelheid heb gereden slaat die bij gas terug doen uit heb het probleem wel ontdekt brandstof filter schoon leeg heb dr al een nieuwe brandstof filter op gedaan maar op de 1 of andere manier voert die niet aan vanaf de tank ik weet het inmiddels niet meer en heb alles schoon gemaakt wie is bekent met dit probleem en weet de oplossing :think:


met vriendelijk :wave: gr richard :wave:


denk ook vacuum in de tank, het zelfde heb ik ook gehad met mijn spider. gaatje in de tankdop en gassen maar :clap:
fred
300cc
 
Berichten: 170
Geregistreerd: 26 jun 2010 19:59
Woonplaats: tubbergen

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor berenburgventie » 14 maart 2011 13:23

ben van het weekend nog even met me quad bezig geweest de 2010 editie s7 die ik heb is dus al voorzien van een gaatje in de tankdop dus vacuum op de tank valt af heb ook de brandstof slang los getrokken en steeds even de benzinekraan los blijkt dat het tot na de brandstof filter gewoon loopt . ook de ecg die dus wel op de s7 voor komt doet wel slang nagelopen op evt scheurtjes niks aan het handje het probleem zit volgens mij in de carburateur die straks nog eens los halen schoon maken nakijken is net of de vlotter bovenin blijft hangen en alles afsluit wie nog meer idee
berenburgventie
100cc
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 23 aug 2010 03:52
Woonplaats: schoonoord

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor admin » 14 maart 2011 14:42

Er moet ergens een topic over zijn,gebruik ff de zoekfunctie. Maar denk dat je vuil hebt tussen vlotterafsluiting. Dat zie je niet als je alleen in de vlotterbak kijkt, dus ook ff vlotter zelf eruit halen en alles daarachter goed schoonmaken en doorblazen.
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor vince » 14 maart 2011 15:51

Mischien stroomt t niet hard genoeg door ,dikkere brandstof slangen er op plaatsen kan het mischien verhelpen.
vince
350cc
 
Berichten: 369
Geregistreerd: 04 aug 2010 19:05

Re: brandstof doorvoer probleem

Berichtdoor fred » 14 maart 2011 22:40

berenburgventie schreef:ben van het weekend nog even met me quad bezig geweest de 2010 editie s7 die ik heb is dus al voorzien van een gaatje in de tankdop dus vacuum op de tank valt af heb ook de brandstof slang los getrokken en steeds even de benzinekraan los blijkt dat het tot na de brandstof filter gewoon loopt . ook de ecg die dus wel op de s7 voor komt doet wel slang nagelopen op evt scheurtjes niks aan het handje het probleem zit volgens mij in de carburateur die straks nog eens los halen schoon maken nakijken is net of de vlotter bovenin blijft hangen en alles afsluit wie nog meer idee
fred
300cc
 
Berichten: 170
Geregistreerd: 26 jun 2010 19:59
Woonplaats: tubbergen

Volgende

Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten