bashan toerental

bashan toerental

Berichtdoor Bashanjeff » 03 maart 2019 12:43

Ik heb een Bashan. 200-7.
nou zit ik met het volgende.
ik heb de EGR afgesloten. nieuwe spruitstuk zonder pijpje geplaatst. ook de slang van de cilinder afgedicht.
nieuwe carb nieuw tuning bobine en een NGK bougie en een nieuwe powerfilter gemonteerd,
en zelfs nog een sportuitlaat geplaatst. maar hij maakt 6000 toeren. als ik hem aan doe..
de choke staat gewoon volledig naar rechts. *dus in de carb staat dan het schuifplaatje open*..
ik heb ook al gespeeld met de lucht en stationair schroef maar dit verlaagd het toerental niet.
de vorige eigenaar reed op de bashan zonder luchtfilter dus gewoon een open gat. tevens reed hij ook op de choke
en de oude bougie was roet zwart. wat kan dit zijn.?
ik kan mijn stationaire toerental wel verlagen als ik de choke erop gooi. *dus de carb klep meer dicht zet*
maar dan moet ik tijdens het rijden helle tijd spelen met de choke om op snelheid te komen.
ik heb gekeken of die valse lucht krijgt door middel van de DEO test maar dit is niet het geval..
als ik mijn powerfilter verwijder en met mijn hand ervoor hou dan gaat die wel naar een rustig toerental.
maar dan zit mijn hand wel vol met benzine.. dus ik kom er zelf niet meer uit. hopelijk jullie wel.
Bashanjeff
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 feb 2019 02:37

Delen op

Share on Facebook Facebook

Keer terug naar Carburateur/ Brandstof en luchtproblemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast