Pagina 2 van 2

Re: Alg. Info EGL MadMax 250cc:

BerichtGeplaatst: 09 okt 2012 08:34
door selwyn
Met dank aan Eaglemotorsport.
EGR
Aanhaalmomenten.
Bouten en Moeren

http://www.eaglemotorsport.nl/80/17/Tips/

Re: Alg. Info EGL MadMax 250cc:

BerichtGeplaatst: 05 jun 2013 06:26
door scania-driver
tip voor als je met twee man op de max wil gaan rijden,

Draai de achterveer iets straker aan, dit voorkomt doorzakken aan de achterzijde en een te slappe ketting.

Van te voren even testen of hij strak genoeg staat, en ga rustig door de bochten want het is even wennen en anders schiet je rechtdoor.

Zet de ketting van de madmax onbelast goed strak, die ontspant toch als je er op gaat zitten en zeker met zn tweeen.

Hou rekening met het max laadvermogen van de madmax, twee personen van 85 a 90 kilo is goed te doen nog maar zwaarder is geen aanrader.

Re: Alg. Info EGL MadMax 250cc:

BerichtGeplaatst: 29 jun 2013 23:49
door Remy
Bij het spannen van mijn ketting liep ik altijd moeilijk te doen met de bouten rechts onder de achterrem. De Chinese bouten waren al half versleten, dus heb ik een setje nieuwe bouten en moeren gehaald (M8) en heb 4 M10 moeren gebruikt om de kop van de bout te verhogen.

Het metalen tussenschotje tussen de boutkoppen zorgt ervoor dat sleutel 13 net niet goed past. Met deze oplossing kan je makkelijker met je gereedschap bij de bout zonder deze te beschadigen.

Afbeelding

Soms kan het zo simpel zijn :lol: :lol: :lol:

Re: Alg. Info EGL MadMax 250cc:

BerichtGeplaatst: 29 jun 2013 23:55
door BBQBarman
Ik heb gewoon inbusbouten gebruikt :D

Re: Alg. Info EGL MadMax 250cc:

BerichtGeplaatst: 23 okt 2013 19:00
door BBQBarman
Naaldlagers achterveersysteem 8x HK 1812
Lager achterbrug 2x 6003RS