Jinling JLA-21B

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

Jinling JLA-21B

Berichtdoor JW412 » 11 aug 2015 01:32

Hallo allemaal! Ik heb ondertussen al veel gelezen, maar zit nog steeds met wat kleine vraagjes. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en dat dit topic een goede guide mag worden voor iedere beginner! :mrgreen:

Veel topics zijn ondertussen al wat gedateerd, moeilijk voor noobs te begrijpen, geen "howto's" met afbeeldingen, of net niet van toepassing op mijn quad, vandaar:

1) Wat kan ik aan mijn standaard uitlaat doen, zodat er meer en mooi geluid uit komt met af een toe een goeie knal? Tevens rammelt er nu iets in de dempers...

2) Zijn er beter banden te verkrijgen dan de originele (uiteraard voor een leuke prijs)? Zo ja, ik hoor graag welke! Mijne staan nu wat bol, ondanks dat er 0.9 bar in zit. Uit balanseren ging lastig met 150 en 180gr verschil. Boven de 65km/h werd het bijna stuiterend de weg over...

3) Zijn er eenvoudige kleine aanpassing uit te voeren zodat de quad sneller optrekt en een hoger top haalt? Ik rij nu rond de 80km/h. Mochten hiervoor andere onderdelen nodig zijn hoor ik graag welke (en waar deze goedkoop te bestellen ziin). Overschakelen van z'n 3 naar z'n 4 verloopt nu alsof ik een versnelling oversla. Lage toeren met laag geluid van 3 naar 4, is dat normaal?

4) Gordel op de quad monteren, mag dat zomaar? Voor korte ritjes ideaal ondanks dat ik groot voorstander ben van de helm!!!

5) Beveiliging, hoe doen jullie dat? Ik zat te kijken voor een goedkoop trace- en alarmsysteem. Een ketting door de velg veroorzaakt beschadiging... Waar zou een schijfslot passen of zijn er andere mogelijkheden? Thuis geloof ik het wel, maar op een parkeerplaats wanneer ik in de stad ben...

Namens mij en hopelijk vele andere: Alvast enorm bedankt voor de informatie! Ik ga proberen alle antwoorden netjes uitwerken met eventueel zelf wat foto's, url's, howto's et cetera. Groetjes!
"Hoe harder, hoe beter" -JW412
Avatar gebruiker
JW412
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 10 aug 2015 09:32
Woonplaats: Oss

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Jinling JLA-21B

Berichtdoor dimpower » 11 aug 2015 06:14

Ten eerste worden uw vragen in de verkeerde topic gesteld.hier worden alleen gedane modificaties gepost.
Ten 2de staan alle antwoorden op jou vragen al meermaals op het forum.ik stel u voor om je te verdiepen in uw vragen en aan de hand met de "zoekfunctie" de antwoorden terug te vinden.er zijn verschillende jla-topic's waar je meteen al je antwoorden terug vindt.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)


Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten