bashanboy schreef:als je achter je quad staat zit ie aan de linker kant van je carberateur. zorgt dat er meer of minder lucht in de carberateur kan.
lol dat is de schroef om je stationaar af te stellen luchtschroef zit onder bij de spruitstuk
bashanboy schreef:als je achter je quad staat zit ie aan de linker kant van je carberateur. zorgt dat er meer of minder lucht in de carberateur kan.
ruudevers schreef:bashanboy schreef:als je achter je quad staat zit ie aan de linker kant van je carberateur. zorgt dat er meer of minder lucht in de carberateur kan.
lol dat is de schroef om je stationaar af te stellen luchtschroef zit onder bij de spruitstuk
Robashan schreef:Tandwielen:
Vergelijk het met de fiets, voor groter is sneller, achter kleiner is sneller. Hou wel rekening met wat hij aan kan qua vermogen.
Ik heb voor bij men basi een groter tandwiel, dit gaat nu goed omdat ik er meer aan heb gedaan, anders had hij niet op toeren kunnen komen.
Carburateur
Ikzelf ben mischien van plan er een 30mm op te bouwen ( op mijn bashan 200), maar ik heb het idee dat die dit niet meer aan kan.
Snelheid is mooi maar de quad is dar niet voor gemaakt. I krij zelf ook wel eens op de snelweg waar je 100 mag en de vrachtwagens mooi in kan halen. Ik heb steeds vaker dat hij dan uitvalt. Dit door te lang vol gas, denk iets met spanning en de carburateur het met benzine toevoer niet bij kan houden.
In het kort: er komt meer bij kijken en snelheid is verradelijk.
Succes manne!
Robashan
jdrulez schreef:Robashan schreef:Tandwielen:
Vergelijk het met de fiets, voor groter is sneller, achter kleiner is sneller. Hou wel rekening met wat hij aan kan qua vermogen.
Ik heb voor bij men basi een groter tandwiel, dit gaat nu goed omdat ik er meer aan heb gedaan, anders had hij niet op toeren kunnen komen.
Carburateur
Ikzelf ben mischien van plan er een 30mm op te bouwen ( op mijn bashan 200), maar ik heb het idee dat die dit niet meer aan kan.
Snelheid is mooi maar de quad is dar niet voor gemaakt. I krij zelf ook wel eens op de snelweg waar je 100 mag en de vrachtwagens mooi in kan halen. Ik heb steeds vaker dat hij dan uitvalt. Dit door te lang vol gas, denk iets met spanning en de carburateur het met benzine toevoer niet bij kan houden.
In het kort: er komt meer bij kijken en snelheid is verradelijk.
Succes manne!
Robashan
30mm zit er toch orgineel op?
Robashan schreef:Tandwielen:
Vergelijk het met de fiets, voor groter is sneller, achter kleiner is sneller. Hou wel rekening met wat hij aan kan qua vermogen.
Ik heb voor bij men basi een groter tandwiel, dit gaat nu goed omdat ik er meer aan heb gedaan, anders had hij niet op toeren kunnen komen.
Carburateur
Ikzelf ben mischien van plan er een 30mm op te bouwen ( op mijn bashan 200), maar ik heb het idee dat die dit niet meer aan kan.
Snelheid is mooi maar de quad is dar niet voor gemaakt. I krij zelf ook wel eens op de snelweg waar je 100 mag en de vrachtwagens mooi in kan halen. Ik heb steeds vaker dat hij dan uitvalt. Dit door te lang vol gas, denk iets met spanning en de carburateur het met benzine toevoer niet bij kan houden.
In het kort: er komt meer bij kijken en snelheid is verradelijk.
Succes manne!
Robashan
BDbashan schreef:Robashan schreef:Tandwielen:
Vergelijk het met de fiets, voor groter is sneller, achter kleiner is sneller. Hou wel rekening met wat hij aan kan qua vermogen.
Ik heb voor bij men basi een groter tandwiel, dit gaat nu goed omdat ik er meer aan heb gedaan, anders had hij niet op toeren kunnen komen.
Carburateur
Ikzelf ben mischien van plan er een 30mm op te bouwen ( op mijn bashan 200), maar ik heb het idee dat die dit niet meer aan kan.
Snelheid is mooi maar de quad is dar niet voor gemaakt. I krij zelf ook wel eens op de snelweg waar je 100 mag en de vrachtwagens mooi in kan halen. Ik heb steeds vaker dat hij dan uitvalt. Dit door te lang vol gas, denk iets met spanning en de carburateur het met benzine toevoer niet bij kan houden.
In het kort: er komt meer bij kijken en snelheid is verradelijk.
Succes manne!
Robashan
dat die in 1keer uitvalt is de cdi ontsteking wordt die te warm als je 10min wacht ofz kun je hem weer starten en verder rijden moet je een ander cdi op zetten dit komt wel vaker voor bij bashan's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten