raptor 660 schokdemper onder mijn madmax!

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

raptor 660 schokdemper onder mijn madmax!

Berichtdoor slowstart » 02 jul 2013 16:50

Na mijn avontuur met mijn achterdemper (was los gesprongen)

Had ik em wel gerepareerd maar vertrouwen deed ik em niet meer dus iets anders dacht ik.

Bryan had nog een achterveer van een raptor 660 liggen. Dus die heb ik opgehaald. Passen deed die natuurlijk niet de originele link zat er ook nog bij. het bokje net onder de schokdemper heb ik gebruikt de rest weggelaten.

De beugel die nog aan de achterbrug van de madmax zat, die heb ik gebruikt. Maar die paste weer niet op de link van de yamaha schokdemper. Dus na wat frees en slijpwerk. Hoppa lagertjes erin verwerkt (zaten er niet in standaard :? ) Vandaag de eerste testrit gemaakt een woord.

GEWELDIG!!! Wat een verschil echt veel beter weggedrag achteraan. Geen gehobbel meer een strakke rit nu. Ik ben hier echt heel erg blij mee. Je zult het wel zien in ijsselstein of chaam. (proberen mag ook) Zo das m,n eerste stap naar een andere quad. er volger er nog velen :twisted:

Fotootje

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door slowstart op 02 jul 2013 17:34, in totaal 1 keer bewerkt.
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: raptor 660 schokdemper onder mijn madmax!

Berichtdoor Remy » 02 jul 2013 17:11

Nice, dat ziet er goed uit. Creatieve maar goede oplossing denk ik zo. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Re: raptor 660 schokdemper onder mijn madmax!

Berichtdoor Bryan » 02 jul 2013 21:27

Ja,soms moet je wat aanpassen maar dan heb je ook wat!!
goed dat je tevreden bent :thumbup:
Avatar gebruiker
Bryan
350cc
 
Berichten: 451
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:25
Woonplaats: Denhaag


Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten