plasti dip

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

Re: plasti dip

Berichtdoor sandhi,; » 20 feb 2013 06:27

ja dat dacht ik al. ik wou dat op conrad eigenlijk ook niet kopen. als ik het doe bestel ik het http://www.plastidip.co.uk daar kan je gewoon alles krijgen. beetje jammer dat het in amerika 5 euro voor een spuitbusje kost. dan zeg ik we gaan lekker stunten en proberen net als op al die video's omdat het lekker goedkoop is,maar voor 20 euro per busje denk je denk ik wel 2 x na
SPY F1/ZX6
Avatar gebruiker
sandhi,;
400cc
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 22 apr 2010 09:53
Woonplaats: den haag

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: plasti dip

Berichtdoor BBQBarman » 20 feb 2013 09:21

Bij plastidip.nl is goedkoopste
En ik had 1 bus gebruikt voor 5 a 6 lagen voor me monitor
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: plasti dip

Berichtdoor fapfap » 20 feb 2013 19:04

als je groot besteld is plastidip.co.uk goedkoper. het zijn de verzendkosten die het daar duur maakt, ik ga binnenkort daar weer een grote bestelling doen, als iemand intresse heeft kan ik zo meebestellen :)
fapfap
200cc
 
Berichten: 82
Geregistreerd: 20 jan 2013 17:55

Re: plasti dip

Berichtdoor ocram » 23 feb 2013 11:46

fapfap schreef:als je groot besteld is plastidip.co.uk goedkoper. het zijn de verzendkosten die het daar duur maakt, ik ga binnenkort daar weer een grote bestelling doen, als iemand intresse heeft kan ik zo meebestellen :)


je hebt PB
Avatar gebruiker
ocram
200cc
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 07 feb 2012 16:00

Re: plasti dip

Berichtdoor ocram » 08 maart 2013 14:01

Vanwege 0 reactie van fabfab zit ik erover te denken om ze zelf maar te gaan bestellen in engeland.

dus als er meer gegadigden zijn stuur mij dan even een PM.
Avatar gebruiker
ocram
200cc
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 07 feb 2012 16:00

Re: plasti dip

Berichtdoor scania-driver » 19 maart 2013 19:30

http://youtu.be/jF8fNkLhp2g
shop zit in zeist, verstuurd ook. ;)
Afbeelding
Avatar gebruiker
scania-driver
450cc
 
Berichten: 1075
Geregistreerd: 04 nov 2012 19:34
Woonplaats: Utrecht/IJsselstein HOONIGAN ISacrime # dontgetcaught

Re: plasti dip

Berichtdoor selwyn » 15 apr 2013 11:31

Vandaag mijn bestelling gedaan bij plastip.nl
Hopelijk binnenkort wat foto's.
:mrgreen:
Iets wit waar pit in zit!
Avatar gebruiker
selwyn
400cc
 
Berichten: 745
Geregistreerd: 08 mei 2011 16:49
Woonplaats: De Zeeuwse polders

Re: plasti dip

Berichtdoor Remy » 07 sep 2014 19:22

Het is al een topic waar lang niets is in geplaatst. Maar ik heb pas geleden een setje plastidip mat zwart gekocht om mijn 16" velgen waar mijn winterbanden om liggen te behandelen. Dit was voor mij gelijk een test om te zien of het spul een beetje goed werkt.

Afbeelding

Het is niet de originele. Ik heb deze bij Customplaza.nl gekocht en het werd netjes binnen een paar werkdagen bezorgd. Volgens hun kan je met 2x 400ml spuitbussen 4 velgen behandelen. Ik heb alle vier de velgen voorzien van 6 lagen coating, dus dat klopt wel. Of het echt kwaliteitsspul is weet ik nog niet, voor als nog blijft het goed en netjes zitten.

Afbeelding

Ik heb de velgen in setjes van 2 gespoten. Uiteraard eerst goed schoongemaakt en vetvrij gemaakt. Een stok speelkaarten was net niet voldoende voor 2 16" velgen.

Afbeelding

De eerste laag zit erop volgens de handleiding 5 tot 10 minuten wachten tussen de spuitlagen.

Afbeelding

Laagje 3 van 6 is gespoten

Afbeelding

Close-up nadat laag 6 net gespoten is

Afbeelding

Direct na de laatste spuitlaag de kaarten verwijderen en het eventuele plakband. Daarna moet het spul 2 uur drogen.

Afbeelding

Afbeelding

Het eindresultaat mag er best zijn. Het ziet er goed gedekt uit, dus ik ben tevreden. Totale werktijd voor 2 velgen was ongeveer 1,5 uur. Waarbij het spuiten van de verschillende lagen ongeveer 1 uur in beslag nam.
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Re: plasti dip

Berichtdoor Patches » 29 nov 2014 01:55

Ik ga het proberen met het spul van cardip. In november ook nog eens 15% korting dus dacht joh.. Probeer het eens, kappen worden gespoten met de variant kameleon, hoopt dat het een beetje hecht :roll:
Photo's are there to come

Afbeelding
Het idee..
Als iets vast zit gebruik 'k bruut geweld, als het dan breekt.. moest het zowiezo vervangen worden
Avatar gebruiker
Patches
150cc
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 10 nov 2013 03:10
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten