Oke thanks to black spyder voor het kettingspanner pimpen, het is me dus gelukt om er achter een 37 tandwiel op te zetten
heb wel even de ketting moeten inkorten, heb hem er gewoon over heen gelegt om te passen en zo te zien hoeveel schakels eraf moesten.
het ideale was geweest als ik er maar 1,5 schakel tussen uitkon halen maarja helaas gaat dat niet, 2 schakels eraf geslepen dus en toen maar de lagers iets gedraait.
hierdoor ligt het tandwiel niet op zn hoogst, maar met de juiste spanning zal hij precies vrij komen van het frame
zoals hij er nu opzit is ie nog iets te slap merk ik met weg rijden maar dat stel ik morgen wel even af.
ik heb hem enkel in de 1e versnelling getest omdat ik niet genoeg terrein had
ik wacht even met op de weg testen ivm met die 20 kilo zout die ik niet aan mijn quad wil.
anywayz zoals het er nu uitziet is het geslaagd maar goed ik heb de hogere versnellingen nog niet kunnen testen dus weet niet wat ie daarin zal doen.
ik moet erbij zeggen dat ik echt merk dat de carbu moet worden afgesteld want ik heb onderin echt niks om mee weg te rijden maar goed de afstelling is gewoon ass.
hoe dan ook heb ik hem eventjes getest om te kijken of de quad niet uit elkaar zou vliegen sinds ik amateur ben
mijn ervaring is dat ie zeker een 20 % sneller optrekt, een maat van me dacht hetzelfde na hem ook getest te hebben.
hij gaat nu makkelijker de kleine bochtjes door, echt dat beetje wat ik gewoon miste, plus hij heeft meer torque achter dus hij spint hem wat makkelijker de bocht uit.
ik heb tot 40 km/u gereden in 1, dat is de optrek die ik in dit filmpje zal laten zien, en hij wil eigelijk nog wel door toch 45 maar goed.
oordeel zelf maar ik weet niet of het te zien valt
Link
Link
oja.....die bandjes zijn geen vriendjes met sneeuw