Modificaties

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

Modificaties

Berichtdoor ATV-Rory#214 » 10 maart 2009 16:53

H
ATV-Rory#214
 

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Modificaties

Berichtdoor DenniZ » 19 maart 2009 20:17

Instellen is op zich niet moeilijk. Camber (zo heet dat toch?) stel je in bij de bovenste fuseekogel. De wielen moeten dan met de bovenkant ietsje naar binnen staan. Sporing stel je in bij de stuurstangen. Het lange gedeelte met een steeksleutel vasthouden en dan de moeren die aan beide kanten zitten losdraaien. Nu kun je de lange "staaf" draaien zodat de wielen meer naar binnen (dus van bovenaf gezien / \ ) komen te staan. Maar echt een heel klein beetje. Alles is een beetje afhankelijk van het gewicht van de berijder.
Dus afstellen, stukje rijden, weer bijstellen en dat net zo lang tot je de juiste afstelling hebt gevonden.
Let wel op dat alle speling uit de wiellagers, fuseekogels en vooral de speling uit de lagers van de A armen weg is. Anders heeft afstellen geen zin. Dat laatste heb ik uit ervaring geleerd :oops:
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

Re: Modificaties

Berichtdoor ATV-Rory#214 » 30 maart 2009 19:15

mooie uitleg! ;)
ATV-Rory#214
 

Re: Modificaties

Berichtdoor Bashan crosser » 04 jun 2009 16:49

inderdaad mooie en goede uitleg ;)
ik heb laatst ook sporing afgesteld.
je moet het maar een paar mm naar binnen hebben staan, anders gaan de wielen wringen en gaan alle lagers eraan.
If you ride a Bashan, you are riding Pro
Avatar gebruiker
Bashan crosser
100cc
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 01 jun 2009 12:10


Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten