zal alle 2 wel even bestellen bij alg denk als ik hem straks tuning cdi er onder gooi dat 105 al snel weer te klein is wat denk jij bas jij heb de ervaring haha
jij rijdt volledig standaard? en dan met een tuning cdi? dan zou ik gewoon de sproeier er in laten waar ie nou goed op loopt ik heb altijd met 86 gereden tot dat ik een open uitlaat plaatsten
bas toen ik hem kocht paar week terug van een man die er 2 had had deze net goed en wel 100 km gelopen dus denk doe het nog even rustig aan even goed inrijden voor ik begin met vermogen enz te kietelen heb hem net op 300 km gereden gister meer in 4 week gereden dan de beste man in een jaar
maar als ie nou lekker loopt ga je de sproeier toch niet veranderen? bij een race cdi hoeft ie niet aangepast te worden. wat wil je er nog meer aan doen?
wil hem iets meer pit en snelheid geven vind hem nu soms wat tekort komen of het nieuwigheid is weet ik niet verder is de s7 wel een fijne machine elke motor is wat bij denk ik verder moet ik er nog steeds een ander setje banden en velgen onder doen want zit nu nog fabrieks onder en jij weet als geen ander wat het risico van die stuiter banden is achter heb je niet zoveel last van maar voor pff voor de zandbak zijn ze wel fijn maar moet er met mooi weer ook 30 km mee naar me werk en dan moet er toch iets anders onder dus tips en advies zijn altijd welkom
ja dacht dat ik eerst gewoon in de standaard set up 500 km op het klokje zet en dan pas verstandig aan doe om er dan mee bezig te gaan met vermogen en trek kracht heb al eerder dat men er te snel teveel van vraagt daarom eerst goed in rijden en dan de rest hoe doe jij dat anders of heb jij wel gelijk aangepakt