Pagina 1 van 4

A-armen

BerichtGeplaatst: 27 jul 2009 20:32
door denman
Hallo,

Heeft iemand zijn a-armen al aangepast? Ik bedoel 1 kant ingekort?

Ik zou graag willen weten hoe je dat heb gedaan!

Groeten,

Dennis

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 11:48
door henryleusink
Ik zal wel even een schets maken en dan plaats ik die vandaag even.


Chiao

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 12:07
door henryleusink
hierbij mijn geweldige schets :mrgreen:


Afbeelding

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 12:35
door bashanboy
leuke schets :lol: maar ik snap het doel er van niet?

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 13:30
door Guidoh85
En geld dit voor de bovenste armen of de onderste of zelf allebei? En is dit het linker of rechterwiel wat je getekend hebt, is wel van belang anders zaag je de verkeerde kant in.

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 14:13
door henryleusink
sorry het gaat op voor de bovenste,

Het is de bedoeling dat de fusee(orginaal is die volgens mij bijna altijd geel) achterover gaat staan, dus lui.
Dus als je van de bovenste draag arm, de achterkant dus die het dichts bij het stuur zit, 10a15mm inkort, en de voorste ietsie inslijpen zo dat je hem kunt zetten/buigen.
Dit resulteert er in, dat de fusee achterover zal gaan staan.

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 28 jul 2009 22:39
door denman
KIJK!!!!

Daar hebben we zeker iets aan! Helemaal super die schets.


Ik ben nu met mijn armen bezig en ga ze gelijk aanpassen op deze manier. Ben nu bezig om die bussen in de draagarmen en a-armen vast te zetten. Ik zal ff foto's maken en plaatsen. Wanneer die bussen goed vast zitten en de aangepaste a-armen gemonteerd zijn moet de Bashan als een trein sturen.


Bedankt mannen,


Dennis

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 13:10
door vince
mooi

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 13:37
door green
henryleusink schreef:sorry het gaat op voor de bovenste,

Het is de bedoeling dat de fusee(orginaal is die volgens mij bijna altijd geel) achterover gaat staan, dus lui.
Dus als je van de bovenste draag arm, de achterkant dus die het dichts bij het stuur zit, 10a15mm inkort, en de voorste ietsie inslijpen zo dat je hem kunt zetten/buigen.
Dit resulteert er in, dat de fusee achterover zal gaan staan.



Ok

Re: A-armen

BerichtGeplaatst: 26 jan 2011 15:10
door vince
Minder nerveus sturen geloof ik .