YZ250 demper

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

Re: YZ250 demper

Berichtdoor roonroon » 28 jul 2010 19:43

Zolang je er het E merk (e-4) ingeponst/ ingegraveerd hebt staan kunnen ze ip. weinig doen. (staat op je uitlaat)
Mocht men je wel aanhouden dan zou je er een zaak van kunnen maken, er rijden immers ook HD's rond met een open pijp(je) en ander zelf gefabriceerd spul en niet alleen HD's.
Ik werd ingehaald door een Honda chopper welke een open uitlaat(je) had.
Reed deze zonder uitlaat dan gaf het de dezelfde rot herrie.

Grtz
:-))) Ron
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
Avatar gebruiker
roonroon
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1643
Geregistreerd: 15 feb 2010 22:17
Woonplaats: Didam

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: YZ250 demper

Berichtdoor BDbashan » 28 jul 2010 19:49

kga anders even naar een mechanisatie bedrijf die kunnen vaak wel een keur mer er in slaan bij ons op het werk in iedergeval wel als ze een hooft leter E er in slaan met een 4 er achter en dan een ronde cirkel er om heen dan ben je klaar weet niet als ze er in trapen
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: YZ250 demper

Berichtdoor bmw5s » 28 jul 2010 19:54

roonroon schreef:Zolang je er het E merk (e-4) ingeponst/ ingegraveerd hebt staan kunnen ze ip. weinig doen. (staat op je uitlaat)
Mocht men je wel aanhouden dan zou je er een zaak van kunnen maken, er rijden immers ook HD's rond met een open pijp(je) en ander zelf gefabriceerd spul en niet alleen HD's.
Ik werd ingehaald door een Honda chopper welke een open uitlaat(je) had.
Reed deze zonder uitlaat dan gaf het de dezelfde rot herrie.

Grtz
:-))) Ron


ja ooke dit zal goed maar wanneer ik dit tegen oom agent zeg dan houd ie me de volgend keer expres nog keer aan en geeft me nog keer boete ;) Maar ik ga de demper wel aanschaffen en er pas opzetten na paar weekjes hier rond getoured te hebben.
Er zit geen e keur merk op maar wel not road legal :lol:
Ben een vlotte babbelaar dus verzin wel een goede smoes ter plaatse waardoor ze aandacht niet meer op uitlaat vestigen :D

maar mensen met alg rvs uitlaat. Nog geen problemen mee gehad?
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: YZ250 demper

Berichtdoor bmw5s » 28 jul 2010 19:56

BDbashan schreef:kga anders even naar een mechanisatie bedrijf die kunnen vaak wel een keur mer er in slaan bij ons op het werk in iedergeval wel als ze een hooft leter E er in slaan met een 4 er achter en dan een ronde cirkel er om heen dan ben je klaar weet niet als ze er in trapen


haha lol en dan 10 cm verder ''not road legal'' kan ik wegslijpen weet ik. Maar als ze achter kome dat je zelf hebt gedaan dan zwaait er wat ;)
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: YZ250 demper

Berichtdoor BDbashan » 28 jul 2010 20:07

bmw5s schreef:
BDbashan schreef:kga anders even naar een mechanisatie bedrijf die kunnen vaak wel een keur mer er in slaan bij ons op het werk in iedergeval wel als ze een hooft leter E er in slaan met een 4 er achter en dan een ronde cirkel er om heen dan ben je klaar weet niet als ze er in trapen


haha lol en dan 10 cm verder ''not road legal'' kan ik wegslijpen weet ik. Maar als ze achter kome dat je zelf hebt gedaan dan zwaait er wat ;)


ja dat is de gok :D
ik heb zelf de rvs demper van alg maar ben er zelf niet zo heel erg over tevreden is wel een leuke demper voor een leuke prijs maar praat niet over kwalietijd want dat is niet pomp nagels vallen om de 400km er weer uit en het geluid is wel redelijk mooi
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: YZ250 demper

Berichtdoor BDbashan » 28 jul 2010 20:09

me broer en ik zijn al meerder malen een polici motor tegen gekomen ze kijken een beetje vreemd op een quad maar als ze zien dat er een kenteken op zit vinden ze het wel goed 1keer zijn we achter volgt door polici die bleef maar achter ons hangen toen hebben ze waschijnlijk het kenteken naar getroken want op een gegeven ogenblink haalden ze ons in en staken ze de hand op :wave: maar je zit dan niet lekker op je quad kan ik je vertelen
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: YZ250 demper

Berichtdoor bmw5s » 28 jul 2010 20:19

BDbashan schreef:me broer en ik zijn al meerder malen een polici motor tegen gekomen ze kijken een beetje vreemd op een quad maar als ze zien dat er een kenteken op zit vinden ze het wel goed 1keer zijn we achter volgt door polici die bleef maar achter ons hangen toen hebben ze waschijnlijk het kenteken naar getroken want op een gegeven ogenblink haalden ze ons in en staken ze de hand op :wave: maar je zit dan niet lekker op je quad kan ik je vertelen


zet je hem langs de kant eve lekker wild plasse mag buite de bebouwde kom en lief groeten ;)
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: YZ250 demper

Berichtdoor BDbashan » 28 jul 2010 20:23

bmw5s schreef:zet je hem langs de kant eve lekker wild plasse mag buite de bebouwde kom en lief groeten ;)


hahaha :lol: weet je 100% dat je buiten de bebouwde kom mag wild pisse
want ben chaufeur van beroep maar dan zit je nog wel eens met hoge nood ;)
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: YZ250 demper

Berichtdoor bmw5s » 28 jul 2010 20:31

BDbashan schreef:
bmw5s schreef:zet je hem langs de kant eve lekker wild plasse mag buite de bebouwde kom en lief groeten ;)


hahaha :lol: weet je 100% dat je buiten de bebouwde kom mag wild pisse
want ben chaufeur van beroep maar dan zit je nog wel eens met hoge nood ;)


nou zal je vertelle kwame laatst terug van stappe aangehoude door pliesie auto mankeerde van alles auto ingevorderd plus nog 1tje uit de kofferbak gevist plisie vrage zit je hier vrijwillig of dwangmatig die kerel nog proces verbaal ;) maar we mochte wel van meneer agent met ze 7e op een rijtje pisse naast de weg :lol:
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: YZ250 demper

Berichtdoor BDbashan » 28 jul 2010 20:38

:lol: :clap: :clap:
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

VorigeVolgende

Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten