Lijkt op het blok van een loncin jla 250 cc
Leuk speelgoed
Remq schreef:Lijkt op het blok van een loncin jla 250 cc
Leuk speelgoed
Peanut schreef:Wanneer hij lucht terug de carb in blaast kan het zijn dat ie gewoon niet op tijd staat. Dat de inlaat kleppen openen op het moment dat de zuiger bijna boven is.
Staat ie wel op tijd? Dan is er kans dat de inlaatklep niet meer helemaal sluit.
(Kan dan zijn dat de klepspeling van de inlaatkleppen te strak staat, zodat de klep eigenlijk een beetje ingedrukt blijft staan)
Meer opties zou ik zo snel niet kunnen verzinnen.
dimpower schreef:klepspeling bij de loncinblok 250cc is inlaat 0.05mm en uitlaat 0.08mm.weet niet of dit voor de 200cc hetzelfde is.
donnyslats schreef:dimpower schreef:klepspeling bij de loncinblok 250cc is inlaat 0.05mm en uitlaat 0.08mm.weet niet of dit voor de 200cc hetzelfde is.
het is ook een 250 cc
ik heb de kleppen gestelt en het probleem is opgelost nu hem ik weer een nieuw probleem het kentingje van je kleptiming die van achter je vliegwiel naar je cilinder kop gaat loopt er heel de tijd af achter het vliegwiel ik denk dat er nieuw kentingje op moet want het kentingje is heel stroef je kan hem neit goed bewegen heb er ook al heel wat olie opgesmeerd maar dat wou niet helpen vrijdag dan maar even een nieuw ketingje halen
donnyslats schreef:dimpower schreef:klepspeling bij de loncinblok 250cc is inlaat 0.05mm en uitlaat 0.08mm.weet niet of dit voor de 200cc hetzelfde is.
het is ook een 250 cc
ik heb de kleppen gestelt en het probleem is opgelost nu hem ik weer een nieuw probleem het kentingje van je kleptiming die van achter je vliegwiel naar je cilinder kop gaat loopt er heel de tijd af achter het vliegwiel ik denk dat er nieuw kentingje op moet want het kentingje is heel stroef je kan hem neit goed bewegen heb er ook al heel wat olie opgesmeerd maar dat wou niet helpen vrijdag dan maar even een nieuw ketingje halen
Peanut schreef:donnyslats schreef:dimpower schreef:klepspeling bij de loncinblok 250cc is inlaat 0.05mm en uitlaat 0.08mm.weet niet of dit voor de 200cc hetzelfde is.
het is ook een 250 cc
ik heb de kleppen gestelt en het probleem is opgelost nu hem ik weer een nieuw probleem het kentingje van je kleptiming die van achter je vliegwiel naar je cilinder kop gaat loopt er heel de tijd af achter het vliegwiel ik denk dat er nieuw kentingje op moet want het kentingje is heel stroef je kan hem neit goed bewegen heb er ook al heel wat olie opgesmeerd maar dat wou niet helpen vrijdag dan maar even een nieuw ketingje halen
Dat kettingkje moet echt goed soepel zijn. In ontspannen toestand dan eej..
Keer terug naar Buggies, Scooters en Mini-bikes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten