Zo, vandaag maar weer eens een update verhaal.....heb je even???
Wat is er tot nu toe allemaal gevonden en gedaan:
motorisch is de cillinder gehoned, nieuwe zuiger, naaldlager, pakkingen, oliepomp
is afgekoppeld, carburateur is ook versimpeld zonder olieaansluiting, sproeier
vergroot van 88 naar 100, cillinder is aangepast, zowel inlaat als uitlaat en zuiger
zijn "sneller" gemaakt, en een andere luchtfilter.
Het achterspatbordje is gespoten, en de koppeling/vario licht volledig uit elkaar
rolletjes die hoekig zijn, een koppeling vol stof en zeer stroef, v-snaar die er
gerimppelder uitziet dan mijn oma van 81, en het verenpakket misschien op....
Dit achterspatbordje is ook gespoten, de knipperlichten zijn voorzien van een
smoke laag, div. lampen zijn vervangen of gereinigd.
De binnenkuip en tellerkap is gespoten, tevens is de hoofdverlichting van de
tellerunit vervangen voor sterkere en groen, nu is het wel beter te zien, ook
de luchtroosterstjes heb ik veranderd, zijn nu modern zilver.
De veerpoten zijn nu weer zwart, en er zit een nagenoeg nieuwe voorband op,
die ook 1 maat breder is dan standaard, ideaal voor wat platter door de bochten
Alle kappen in de primer.....was een pokke werk om eerst alle scheuren en
breuken te herstellen, daarna alle oude troep die ze erop hadden gemeukt
moeten eraf schuren......na 3 uur was er fatsoenlijk te spuiten.
Als 1e kleurlaag matzwart gebruikt, ook leuk om te zien of matzwart hem staat,
nou, niet bepaald, dus toch maar hoogglans doen....
Zo op de foto lijkt het allemaal super mooi, maar het valt wel iets tegen zeg maar
nu maar hopen dat de hoofdlaag beter word....
En dan de toplaag, hoogglans zwart....maar waar het hoogglans is gebleven???
iig niet op de kappen, dat is meer zijdeglans, dus morgen maar even blanke lak
erop kwakken, en dan ben ik er wel klaar mee, begin het nu wel tijd te vinden
om hem op te gaan bouwen en te gaan testrijden, moet wel weten of ik een
beetje vooruit kom na de aanpassingen
Morgen maar weer gaan shoppen bij K-parts, eens zien wat ze allemaal op
voorraad hebben liggen voor de koppeling....gelijk maar even de juiste bougie
meenemen, had de verkeerde type mee gekregen, en ook een juiste tellerkabel
heb nu van de nieuwe serie, past net niet.....