trike scooter

De afdeling voor alle voertuigen uit China. Van Mini-bike tot Scooter, als het maar geen quad is.

Re: trike scooter

Berichtdoor fretje-pitbull » 08 dec 2011 14:59

maar op je ontstekingskant zit er daar geen rotor op zoals bij de gewone 50cc scooters?
lees net je laatste reactie,
we willen ook geen vastloopers veroorzaken ;)
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: trike scooter

Berichtdoor ramis » 11 okt 2012 21:21

:wave: hoi ikbat
Mijn naam is Ramis 42jr een nieuwe lid eig. Voor bet eerst op forums. Ben eig meer met oldtimer autos bezig. Aangezien geen motorrijbewijs toch een quad liefst een trike willen kopen. Nu een wanjin scootertrike willen kopen een vw trike is toch nog te duur. Wat is jou ervaring met wanjin zou je het mij aanraden heb eig. geen ervaring met quads en de techniek ervan. Doe.meer plaatwerk lassen spuitdn etc. Bvd Ramis
ramis
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 09 okt 2012 20:00
Woonplaats: rotterdam

Re: trike scooter

Berichtdoor ikbat » 12 okt 2012 10:58

ramis schreef::wave: hoi ikbat
Mijn naam is Ramis 42jr een nieuwe lid eig. Voor bet eerst op forums. Ben eig meer met oldtimer autos bezig. Aangezien geen motorrijbewijs toch een quad liefst een trike willen kopen. Nu een wanjin scootertrike willen kopen een vw trike is toch nog te duur. Wat is jou ervaring met wanjin zou je het mij aanraden heb eig. geen ervaring met quads en de techniek ervan. Doe.meer plaatwerk lassen spuitdn etc. Bvd Ramis


Hoi toevallig dat ik hier net een keer kom.

Het is echt een heel leuk ding.
Maar je moet er wel regelmatig aan sleutelen.

Ik ben de mijne nu aan het opknappen en doe hem dan weg als ik eerlijk ben.

Ik moet nog een nieuwe carburateur er opzetten en dan het kappenwerk opnieuw spuiten aan de achterkant.

Als je echt interesse hebt is een scootertrike dan mag je altijd komen kijken in eindhoven, ik kan je laten zien hoe het in elkaar zit.

Als er mer vragen zijn over de scootertrike mag je ook altijd een mailtje sturen. Ik kan ze inmiddels van binnen en van buiten dromen
ikbat
250cc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 01 nov 2011 09:19
Woonplaats: eindhoven

Re: trike scooter

Berichtdoor ramis » 13 okt 2012 00:44

Tnx voor.je.reactie dat regelmatig sleutelen tja dat is.tegen mijn zin ik heb.proef gereden vond.het.leuk weinig ervaring met sleutelen aan trike etc. Meer.met oldtimer.auto is misschien wel te doen met instr.hoek werkplaatsboek etc. Maar ja toch ovef welknprijsklasse.denk jij aan bij verkoop.zo heb ik indjcatie voor het te kopen bedrag. Tnx.gr o jou emailen hoe dan??
ramis
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 09 okt 2012 20:00
Woonplaats: rotterdam

Re: trike scooter

Berichtdoor ramis » 17 okt 2012 23:50

:think: hoi ikbat'
Heb de trike afgelopen maandag gekocht staat nu op 365km.zijn er.dingen.wat ik bij deze km stand moet doen.bvd
ramis
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 09 okt 2012 20:00
Woonplaats: rotterdam

Re: trike scooter

Berichtdoor ikbat » 18 okt 2012 00:01

ramis schreef::think: hoi ikbat'
Heb de trike afgelopen maandag gekocht staat nu op 365km.zijn er.dingen.wat ik bij deze km stand moet doen.bvd


Hoi ramis.

Als hij goed loopt (dwz 80/90kmh) is het enige wat je moet doen kijken of de ketting er goed uitziet.
Heb zelf ervaren dat de orginele ketting niet veel waard is. Dus zorgen dat je evt een reserve ketting hebt(of er al een nieuwe op gooid)

En evt de versnellingsbakolie verversen. Is best makkelijk. Voor de olie er in te doen hebben ze er een slang op gezet. Daar kun je met een spuit mooi de olie in spuiten.

Verder zou ik er niet te veel mee doen. Wanneer je iets net niet goed verzet aan de carb of de kleppen speling dan kan je dat zomaar 20kmh kosten. En een paar dagen vloeken om ze terug te vinden.
ikbat
250cc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 01 nov 2011 09:19
Woonplaats: eindhoven

Re: trike scooter

Berichtdoor ramis » 18 okt 2012 00:15

Tnx voor.je.snelle.ractie. hij loopt.zeker.boven de.80/90. Km. Ketting gewoon bij Q bestellen?? Bak olie ook??? Welk.is.beste ??? Helemaal verversen of gewoon aanvullen.klassiekauto@hotmail.com.bvd.groet
ramis
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 09 okt 2012 20:00
Woonplaats: rotterdam

Re: trike scooter

Berichtdoor Sgtnic » 18 okt 2012 10:52

bakolie??Natte platen toch??Gewoon bij de automaterialenzaak halen...Hebben ze in verschillende prijsklasses
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: trike scooter

Berichtdoor ikbat » 18 okt 2012 11:05

Ik haal die gewoon bij een motorzaak. 80w90
En een ketting heb ik ook bij een motorzaak gehaald, maar moets op bestelling. Maar denk dan q die ook wel heeft liggen.
ikbat
250cc
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 01 nov 2011 09:19
Woonplaats: eindhoven

Re: trike scooter

Berichtdoor ramis » 18 okt 2012 13:32

Tnx. Bak olie aftappen dmv bout/moer eruitdraaien net als bij een auto en dan aanvullen totdat het druit komt? ?? Anders ff zoekopdracht kijken.
Gr.
ramis
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 09 okt 2012 20:00
Woonplaats: rotterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Buggies, Scooters en Mini-bikes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten