Mijn andere hobby

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor Remq » 16 jul 2012 19:25

Mijn hobby is lekker lui op de bank liggen met de iPad op chinaquad.nl en YouTube en marktplaats.nl surfen :lol:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor vip1980 » 17 jul 2012 06:48

@ fretje-pitbull


heeft ook lang geduurd hoor....de machiene is zo een 0,04mm nauwkeurig.Voordat je eraan begint is het vooral veel ervaring opdoen en veel informatie binnehalen...maar dan heb je ook wat :roll:
Als je het niet begrijpt , lees het dan nog een keer
vip1980
50cc
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 18 jun 2012 13:41
Woonplaats: Barendrecht

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor Z@@lo » 23 aug 2012 20:47

Mijn andere hobby is de band van mijn vrienden.

Het is een beginnende death/trash metal band genaamd Chaosity

Ik film nu optredens om een promo dvd te maken en help hun mee door bijvoorbeeld demo cd's de maken enz. De kleine dingen zeg maar.
Is best leuk om te doen en dankbaar werk.

Afbeelding
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor Firehuntah » 29 dec 2013 15:14

Dacht ik zal weer eens wat leven blazen in dit oude topic. :mrgreen:

Heb naast mijn nieuwe (ondertussen ook al een jaar ;)) quad hobby al heel lang een andere hobby, namelijk gamen en dan vooral racegames. Sinds de Playstation uit kwam ben ik meteen met Gran Turismo begonnen wat toen al echt geweldig was (15 jaar geleden). Heb alle jaren daarna ook alle nieuwe Gran Turismo games gekocht en ben nog steeds groot fan ervan. :mrgreen: Ben ook al paar jaar met een racestuur en pedalen aan het spelen voor echt het gevoel te krijgen dat je aan het racen bent. Toen nog speciaal een tafeltje voor gemaakt waar ik met de bureaustoel achter kon zitten.

Afbeelding

Ondertussen is er net een paar weekjes Gran Turismo 6 voor de Playstation 3. Was het tafeltje alleen een beetje zat en wou wat beters hebben. Had hier nog altijd een racestoel liggen die toen als bureaustoel bedoeld was. Alleen hebben ze toen een echte stoel voor in een auto geleverd i.p.v. de bureaustoel versie en zat er een kleine beschadiging aan. Heb deze nooit terug hoeven sturen en heb ook nog de juiste stoel gekregen, 2 voor de prijs van 1 dus. ;)
Maargoed ik had dus het idee om die stoel gaan te gebruiken aangezien die hier toch maar wat in de weg stond. Beetje op internet gezocht naar andere mensen die ook iets hiervoor gemaakt hebben voor wat ideeën te krijgen en ben toen zelf al het materiaal gaan halen en wat gaan bouwen.

Paar weken verder is dit het resultaat. :mrgreen:

Voor het verven.
Afbeelding

Na het verven met alles erop.
Afbeelding

Afbeelding

Heb de stand van pedalen/stuur/pook en de stoel ongeveer hetzelfde gemaakt als in mijn eigen auto (Nissan 100NX). Zelfs nog een nieuw stuur met veel betere pedalen en pook gekocht aangezien ik de oude pedalen een beetje had gesloopt en het niet zo heel goed meer werkte. :shh:

Als jullie het hele project willen zien, heb alles op een Gran Turismo fan forum geplaatst (in het engels) met best veel foto's. ;)
http://www.gtplanet.net/forum/threads/f ... rig.289492

Heb er nu al een tijdje gebruik van gemaakt en vind het echt geweldig. Voel gewoon totaal geen verschil als ik in dit ding zit of in mijn eigen auto. Had zelfs toen ik een paar dagen achter elkaar heb geraced in dit ding dat ik mijn werkauto ging zitten en ik echt weer aan alles moest wennen. Dat gevoel wat je hebt als je wel eens van auto doet wisselen. :) Was best wel grappig, zo realistisch lijkt het dus als je in dit ding zit en in een game doet rijden/racen. :mrgreen:

Maargoed dit heeft dus wel een paar weken tijd gekost waardoor mijn quad project even stil heeft gelegen. :think: En het hele hok en de quad zit vol met MDF stof dus zal eerst weer even moeten poetsen daar. :mrgreen: Maar komt wel goed, binnenkort ga ik gewoon weer verder met de quad natuurlijk. Alleen heb ik ook nog het bericht gekregen dat ik per 1 februari geen werk meer heb dus daar zal ook wel weer veel tijd in gaan zitten voor nieuw werk te zoeken. :evil: Hoop toch echt dat ik nog genoeg tijd over hou voor hem klaar te krijgen voor de zomer van 2014, we zullen het zien.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor BBQBarman » 29 dec 2013 18:57

Je bent lekker bezig
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor dimpower » 29 dec 2013 19:06

mooi.je kan misschien op jezelf beginnen in op maat gemaakt meubilair voor gamers.moet zeker publiek voor te vinden zijn. :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor x187 » 29 dec 2013 20:48

Ik heb het niet zo op gamen maar ik vind dit wel echt nice gedaan :D. Krijg spontaan zin om te spelen als ik die opstelling zie :)... Persoonlijk zou ik alleen die lampen enzo niet doen, maar dat is maar mijn mening...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor 355el-camino » 29 dec 2013 21:09

mijn andere hobby`s

chevrolet monte carlo v8 (te koop)
Afbeelding
me show auto chevrolet el camino v8
Afbeeldingverdere info www.355elcamino.com

en als ik niet me chevy`s bezig ben of niet naast de vrouw op de bank zit dan ben ik of aan het quad rijden of met me rc auto bezig.

hpi baja
Afbeelding
Afbeelding

en me quad is tegenwoordig ook een dure hobby aan het worden hahaahah
Afbeelding
Avatar gebruiker
355el-camino
300cc
 
Berichten: 219
Geregistreerd: 21 mei 2013 19:34
Woonplaats: wieringen

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor Firehuntah » 29 dec 2013 23:39

Dankje BBQ, Dimy en x187. :)

Tja voor mezelf beginnen met het bouwen van dit soort dingen zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Hoewel het er op de foto natuurlijk erg netjes uit ziet kun je in het echt toch wel zien dat het door een hobbyist is gemaakt en geen vakman. :mrgreen: Ik bouw graag dingen met hout maar echt heel goed ben ik er niet in. ;) Voor mij zelf is dit natuurlijk goed genoeg, heb het plezier gehad om dit zelf te maken en heb nu het plezier om ermee te kunnen racen. Maar om dit te verkopen aan andere mensen lukt denk ik niet, zoiezo een te kleine markt voor denk ik, geen idee eigenlijk.

De lampen die ik erin heb gezet was ik eerst niet zo zeker van maar dacht dat het anders te kaal zou worden. ;) Vind het wel geinig uitzien nu, maarja heb ze toch ook pas 1 keer aan gehad. :think: Meer voor de show dus. :lol:


@el-camino
Erg mooie Chevy's wat je daar hebt, vooral die El Camino. ;) En de kleine deelt je RC hobby ook zo te zien. :mrgreen:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: Mijn andere hobby

Berichtdoor BBQBarman » 30 dec 2013 01:31

Ik zag meteen dat het werk is van een hobbyist
Maar het ontwerp is goed en fuctioneel en je hebt die auto mooi na gemaakt
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

VorigeVolgende

Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten