China quad forum

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

China quad forum

Berichtdoor 4 wieltjes » 16 feb 2013 11:15

Zoals al misschien is opgevallen gaan we op CQF nog meer kijken of er in topics niet teveel word afgeweken van de topic, en daarbij kan het voorkomen dat er tekst word verplaatst of verwijdert.
Bijvoorbeeld een topic in 'foto's en video's' is geen algemeen discussietopic, wat niet wilt zeggen dat men er geen tekst mag plaatsen ,maar het moet geen gigantisch afwijk verhaal worden.
Een topic in 'me and my quad' moet geen compleet technisch ,fotografisch ,probleem vraag/oplos topic enz. enz. worden.
Zoals er (helaas door een andere mod verwijderde) vraag word gesteld door een forumlid waarom een forum dan wel is dan kan ik antwoorden ,om problemen op te lossen, om slap te ouwehoeren in de daarvoor gemaakte gedeeltes ,om foto's te plaatsen ,om.....tja kijk het forum er maar op na.
Dit proberen wel al een tijdje wat te fatsoeneren zodat nieuwe forumbezoekers met een probleem aan hun quad ,een oplossing ook wat makkelijker kunnen vinden.
Dit word niet makkelijker gemaakt door je posts maar overal neer te dumpen waar het je uitkomt.
Als je daaraan niet wil meewerken wel dat is dan je eigen keuze maar verwacht dan geen tekst die er lang op het forum blijft staan.
Verder moet men eens ophouden met steken onderwater te geven richting de mods.
Als men het er niet mee eens is wat een mod doet dan kan men in eerste instantie een pb sturen richting die mod.
Denkt men dat dat geen resultaat geeft dan kan men een pb sturen aan de admin.
Ter voorkoming dat er daardoor weer onnodige pb's worden verstuurd verwijs ik naar forumregel 11.
Hieronder nog eens een link naar de regeltjes.
http://chinaquad.nl/viewtopic.php?f=44&t=1550
We willen het een gezellig forum houden waar men zich welkom moet voelen ,maar als er geen regels zijn dan word het een zooitje.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: China quad forum

Berichtdoor iaccaloco » 16 feb 2013 12:15

Je hebt helemaal gelijk...

Maar....Wat ik toch wel bijdehand vind is dat er een post van me die echt wel gerelateerd was aan het topic gewoonweg verwijderd wordt!!

Er stond dan misschien een foto in die er niet echt bij hoorde(Hoewel, was òòk gerelateerd aan hetgeen er in het topic besproken werd) maar om dan gewoon meteen de hele post te verwijderen vind ik raar.

Had dan de foto weggehaald en de post laten staan, maar da's dan mijn mening.

En het stukje tekst wat ik hieronder citeer
Zoals er (helaas door een andere mod verwijderde) vraag word gesteld door een forumlid waarom een forum dan wel is dan kan ik antwoorden

refereert aan een post van mij.

Waar is een forum voor?
Juist, om discussies over de meest uiteenlopende zaken te bespreken met andere mensen die deze interesse delen.

Wat doen we dus in de topics?

Juist......Discussiëren....

Waarom moet er meteen op de achterste poten gestaan worden als je ff iets afwijkt van het topic?

Ik vind het uiteraard logisch dat er regels opgesteld worden, maar wat ik hierboven al aangaf, ik vind het raar dat men gewoon posts die echt over het topic gaan gewist worden.

Doe het dan in overleg met de poster(in dit geval mij maar ieder ander ook)
My lowered 2007 GOES 450X:
Afbeelding
Avatar gebruiker
iaccaloco
300cc
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 17 dec 2012 20:53
Woonplaats: Zaandijk NH

Re: China quad forum

Berichtdoor bashanboy » 16 feb 2013 12:21

een mod is ook maar een mens, en die kunnen nou eenmaal fouten maken.
doordat een van je posts verwijderd is, dan wel onnodig, is toch nog geen reden om gelijk in de aanval te gaan tegen de mods? laten we het gezellig houden en hier iets van leren.

dat wou ik ff zeggen :mrgreen:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: China quad forum

Berichtdoor iaccaloco » 16 feb 2013 12:23

Ik ga niet in de aanval hoor, dan schrijf ik echt hééélll andere dingen..... Afbeelding

Ik vind het hier juist ook hartstikke gezellig dat is 't 'm juist....

Maar goed, we gaan alweer offtopic......AfbeeldingAfbeelding
My lowered 2007 GOES 450X:
Afbeelding
Avatar gebruiker
iaccaloco
300cc
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 17 dec 2012 20:53
Woonplaats: Zaandijk NH

Re: China quad forum

Berichtdoor 4 wieltjes » 16 feb 2013 12:42

Japie, ik ben blij dat jij geen fouten maak.
Lees mijn tekst er nog eens op na en reageer dan eens zoals in de tekst aangegeven. :thumbup:

Prettig weekend.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: China quad forum

Berichtdoor iaccaloco » 16 feb 2013 12:50



Klopt....

Vergissen is menselijk eh, daarom maak ik nooit vauten.....:D

Jij ook goed weekend, & no hard feelings hoor! Afbeelding
My lowered 2007 GOES 450X:
Afbeelding
Avatar gebruiker
iaccaloco
300cc
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 17 dec 2012 20:53
Woonplaats: Zaandijk NH


Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten