Boys talk

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Boys talk

Berichtdoor BBQBarman » 29 dec 2012 23:01

Omdat we af en toe off topic over autos ofzoiets hebben maak ik deze topic aan
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Boys talk

Berichtdoor dimpower » 29 dec 2012 23:27

:thumbup: goed idee.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Boys talk

Berichtdoor BBQBarman » 29 dec 2012 23:33

Net als de mustang helemaal geweldig
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Boys talk

Berichtdoor Z@@lo » 29 dec 2012 23:44

oke nu we het toch over auto's hebben.... ik heb 2 soorten droom auto's

1: american muscle
grotendeels de dodge en chevy's
Afbeelding
Afbeelding

2: engelse sportauto's

zoals de lotus:

Afbeelding

jaguar:

Afbeelding

en iets minder bekend: ginetta

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Boys talk

Berichtdoor Peter.M » 30 dec 2012 00:06

Mooi mooi maar ik verkies toch de AM. Cars . ze hebben toch wel juit iets meer hoor. Ik heb er in een vorig 4 gehad . Camaro 2 firebirds en een chevy Pic up. En eens je daarmee hebt gereden blijft het kriebelen. Kan je gewoon niet vergelijken met Eur. auto 's.
The more i know about people
The more i love my dog.
Avatar gebruiker
Peter.M
350cc
 
Berichten: 467
Geregistreerd: 05 aug 2012 13:22
Woonplaats: Vlierzele (Belgie)

Re: Boys talk

Berichtdoor Firehuntah » 30 dec 2012 01:47

Denk dat iedereen die ook maar een beetje autogek is die american muscle cars erg mooi vind. Het zijn gewoon geweldige auto's. Vind het ook wel grappig dat ze daar nu nieuwe modellen van maken (zoals de Chevy Camaro, Dodge Challenger, Ford Mustang). Zijn natuurlijk ook wel mooi maar ze zullen nooit die oudere modellen kunnen overtreffen.

Voor de rest, ik vind zoiets alle sportauto's wel mooi, zijn er in ieder geval weinig die ik niet op de een of andere manier wel mooi vind. Maar de 'normale' auto's van tegenwoordig hoeven voor mij niet meer. Maakt niet uit welk merk, ze lijken allemaal zo op elkaar. Nieuwe Mercedes A-klasse bijvoorbeeld, combinatie van Audi en VW. Zijn ook veel die op Ford lijken, of Kia. Helaas met mijn favoriete auto ook zo, de Subaru Impreza. Die nieuwe is gewoon bijna een kopie van een Ford Focus ofzo (voorkant tenminste).

Mijn droomauto is wel nog steeds een Subaru Impreza, maar dan de eerste generatie WRX STI (of 2.0 GT Turbo hier in NL).

Afbeelding

Is natuurlijk al redelijk makkelijk te krijgen nu maar niet zoals ik hem wil hebben. Ook daar wil ik ooit eens een projectje mee starten. ;) 2 elektromotoren (1 op vooras en 1 op achteras, dus nog steeds AWD) met 2 controllers voor veel meer vermogen en trekkracht dan de originele 2.0 boxermotor met turbo en hopelijk tegen die tijd accu's voor zo'n 500km+ actieradius. Maarja, voorlopig dus nog even blijven dromen en eerst maar m'n quad klaar krijgen. :roll:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: Boys talk

Berichtdoor Peter.M » 30 dec 2012 08:26

Ja daar ben ik het volkomen mee eens , bij de europese auto moet je al soms eens naar het logo kijken om zeker te zijn welk merk het is en ook motorisch is het allemaal één koek . Kijk maar naar Citoen en Peugot , Renault en Opel. Maar waar ik wel van opkeek is mijn Volvo C 30 , die heeft ook een Peugot motor.
Wat AM.Cars betreft , dat zit er voor mij niet meer in denk ik. In belgie is het belastingstelsel zo dat je al een euromiljonswinnaar moet zijn om het te kunnen betalen. Wij worden belast op de motorinhoud en ik herinner me dat ik eind jaren '90 al omgerekend in eur. z'n 2200 € betaalde elk jaar en dan nog niet aan de benzineprijzen gedacht of zelfs LPG .want met die LPG komt er nog een goeie 200 € bij.Of je moet een Pic up ,die kan als lichte vracht en dat is ong. 127€ . Ik reed nog aan 20cent/liter met LPG .nu is het X 10.
Ja een mens moet kiezen in 't leven Hè. Maar niets houd ons tegen om te dromen.
The more i know about people
The more i love my dog.
Avatar gebruiker
Peter.M
350cc
 
Berichten: 467
Geregistreerd: 05 aug 2012 13:22
Woonplaats: Vlierzele (Belgie)

Re: Boys talk

Berichtdoor dimpower » 30 dec 2012 10:14

Bij mij komt er terug een amerikaan op de oprit met tijd.zal wel terug en pick-up worden,terug een dually zoals mijn laatste maar dan nieuw model.ik heb het voordeel dat ik die volledig op de zaak zal kunnen zetten.voor mij moet die toch als vrachtwagen ingeschreven worden zodat ik het volledig laadvermogen mag benutten.want je bent niets met een pick-up van 3200kg leeg als je met 3 inzittenden maar amper nog een bak bier in je laadbak mag leggen.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Boys talk

Berichtdoor friesequad » 30 dec 2012 10:32

http://www.youtube.com/watch?v=U6-TlxADdA4

mijn droom auto de gele ford mustang 351 big blok

hier te zien in deze film gone in 60 sec uit 1974

de achtervolging werd vooral zondags gefilmd dan zijn dan was er minder blauw op straat

om de kosten van de film wat lager te maken have fun hahaha :lol: :thumbup: :thumbup:
Avatar gebruiker
friesequad
500cc
500cc
 
Berichten: 2159
Geregistreerd: 24 jun 2012 16:23

Re: Boys talk

Berichtdoor DexterXL » 30 dec 2012 14:05

Voor wat betreft een andere merk motor in de auto als wat je zou verwachten.......
die principe is al behoorlijk oud.
Ik had een Renault 5 1.7 Gtx, die had dezelfde motor als de 19 & 21, maar ook de Volvo
340 & 360 & hun sportmodel, die had alleen een turbo extra.
Later hebben we 2 Hyundai's gehad, bleek gewoon Mitsubishi blokken in te liggen, later
heb ik nog een Mitsubishi Colt gehad....en toen wist ik het zeker.
Ook met onze Mitsubishi Carisma 1.8 hetzelfde verhaal, dat blok incl onderstel kwamen
we weer tegen op de Volvo S/V40, later lagen er dezelfde blokken erin als Ford, maar de
diesels van Volvo zijn weer PSA motoren, en die vind je oa in Ford en Peugeot.....waar het
blok ook van is.
Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je alleen het logo hoeft te vervangen?
Gemak dient de mens, en als er stront aan de knikker is, dan kunnen ze de fabrikant
aanspraakelijk stellen.....en kom je toch weer op die verrekte centjes uit :-)))
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Volgende

Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten