Grote brand bij Q-trading in Weert

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor ocram » 21 jan 2013 16:17

Dan blijft volgens mij alleen Q zijn vader over, die heeft vorige keer ook de zaak waargenomen toen hij er even tussenuit was.
Avatar gebruiker
ocram
200cc
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 07 feb 2012 16:00

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor akkie » 21 jan 2013 16:30

Firehuntah schreef:Dat gaat nog wel even duren dan. :think: Vraag me af wat ze dan allemaal opnieuw moeten opbouwen want alleen het voorste gedeelte was afgebrand. Maarja niet van binnen gezien wat voor de rest nog allemaal beschadigd is. De quads die iets verder door stonden staan gewoon op marktplaats dus daar kan geen brand zijn geweest.

Hoop in ieder geval dat je telefoon krijgt en daarna dan ook je onderdelen. ;)


Ik zie geen quads op marktplaats van Q hoor. Ik begrijp dat zon brand veel doet en er voor zorgt dat er niet zomaar opnieuw begonnen kan worden.

Maar het is gewoon te belachelijk voor woorden dat als je weet dat je niet kan leveren, je webshop gewoon open te laten, mensen te laten betalen en daarna niet meer laat horen.
Avatar gebruiker
akkie
350cc
 
Berichten: 485
Geregistreerd: 11 jul 2011 08:17
Woonplaats: Breezand

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor Remq » 21 jan 2013 17:42

:stupid:

Ja haal het uit de lucht is een kleine moeite

Maar er is nog iemand in dienst die de vader helpt

Maarja ze hebben er allebij geen kaas van gegeten zeg maar

Dat is jammer het was een mooi bedrijf
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor Z@@lo » 21 jan 2013 18:29

maaruh ga je nu elke dag op het forum klagen dat de onderdelen er nog niet zijn?

als ze telefonisch niet berijkbaar zijn en het gaat om veel geld. ga dan langs om verhaal te halen

als je kantoor compleet is afgebrand werk je telefoon niet. computers zijn ook gesmolten dus je site aanpassen zal ook niet makkelijk gaan.

q stond bekend om zijn goede service, dus kan je makkelijk begrijpen dat de brand er voor heeft gezorgd dat jij je spullen niet in huis hebt.

de situatie is kut maar wij kunnen daar ook niets aan veranderen.

sorry dat ik bot overkom maar het moet even van het hart.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor Firehuntah » 21 jan 2013 18:54

akkie schreef:Ik zie geen quads op marktplaats van Q hoor.


Ze worden niet door Q-trading zelf verkocht maar weet wel zeker dat het de quads zijn die daar in de showroom hebben gestaan. Denk dat ze door kennissen verkocht worden ofzo. Ben er de zaterdag voor de brand nog geweest dus heb ze zien staan daar (2 witte 5th anniversary JLA's, 1 zwarte 5th anniversary JLA, 1 oranje Haily Dragon). Als je beetje zoekt vind je ze wel. ;) Maargoed is niet belangrijk, vind het alleen beetje vreemd hoe ze nu verkocht worden terwijl het bedrijf nog gewoon bestaat.


De server waar de site op draait bestaat nog gewoon anders werkte de site helemaal niet. Ze moeten dit dus ook makkelijk kunnen aanpassen. Voorkomt in ieder geval een hoop problemen, zoals akkie nu heeft met de onderdelen, als ze de webshop tijdelijk dicht gooien.
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Avatar gebruiker
Firehuntah
500cc
500cc
 
Berichten: 2031
Geregistreerd: 07 okt 2012 13:32
Woonplaats: Limburg

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor Remq » 21 jan 2013 19:11

ocram schreef:Dan blijft volgens mij alleen Q zijn vader over, die heeft vorige keer ook de zaak waargenomen toen hij er even tussenuit was.

Wegens brand zijn wij tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn bezig met de wederopbouw van het bedrijf!

Hier onze excuses voor.

Webshop is online www.q-tradingshop.com

dit staat op de site van q-trading
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor akkie » 21 jan 2013 19:41

Z@@lo schreef:maaruh ga je nu elke dag op het forum klagen dat de onderdelen er nog niet zijn?

als ze telefonisch niet berijkbaar zijn en het gaat om veel geld. ga dan langs om verhaal te halen

als je kantoor compleet is afgebrand werk je telefoon niet. computers zijn ook gesmolten dus je site aanpassen zal ook niet makkelijk gaan.

q stond bekend om zijn goede service, dus kan je makkelijk begrijpen dat de brand er voor heeft gezorgd dat jij je spullen niet in huis hebt.

de situatie is kut maar wij kunnen daar ook niets aan veranderen.

sorry dat ik bot overkom maar het moet even van het hart.


Elke dag klagen niet, maar als ik zie dat ze wel bereikbaar zijn om quad´s te verkopen wordt ik wel een beetje boos, wat mij niet meer dan normaal lijkt? Helemaal gezien dat omstandigheden naast de brand, die jij geloof ik ook wel weet.

Op hun eigen site melden ze dat de webshop wel online is, ja deze is online en je kan een bestelling plaatsen, maar daarna moet je maar even 200km gaan rijden om verhaal te halen? (Dat is toch belachelijk)

Als ze op de webshop kunnen zetten dat er een grote brand is geweest, dan is de betaalmodule uit zetten ook geen probleem, gezien het feit dat dit hoogstwaarschijnlijk 1 druk op de knop zal zijn.

Tuurlijk geloof ik dat het een goed bedrijf zal zijn, heb verder eerder geen zaken met ze gedaan op een email wisseling na.

Maar deze manier van zaken doen is onbeschoft en niet van deze tijd.

Misschien is de reden van mij boosheid nog groter omdat ik elke dag hard werk om zoveel mogelijk klanten van mijn webshops tevreden te houden.

Al om al gaat het me niet het meest om het geld of de producten maar om het principe.
Avatar gebruiker
akkie
350cc
 
Berichten: 485
Geregistreerd: 11 jul 2011 08:17
Woonplaats: Breezand

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor dimpower » 21 jan 2013 19:56

Ok jongens,nu heb ik het even wel gehad hoor.ik heb begrip voor de frustraties maar 5 pagina's over 1 bestelling is toch een beetje van het goede teveel.het enige wat ik hierover nu nog wil lezen is dat ofwel bestelling is gearriveerd,of geld teruggestort of onderling tot een overeenkomt gekomen.Verder gaat deze topic over de brand en niet over bestellingen dus hou het vanaf nu on topic of er gaat een slotje op.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor admin » 22 jan 2013 13:51

:stupid:
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: Grote brand bij Q-trading in Weert

Berichtdoor akkie » 24 jan 2013 10:56

Goed nieuws voor mij, slecht nieuws over Q.

De vader van Maarten heeft mij gister avond gebeld en wou mijn rekeningnummer om van zijn prive rekening de bestelling terug te betalen, gezien het rekeningnummer van Q-Trading is geblokkeerd door de bank.

Nu zei ik natuurlijk dat ik liever de onderdelen heb en hij gaat dus voor me kijken wat hij allemaal nog heeft liggen. Tandwielen genoeg zei hij, enkel met rook schade dus hij gaat nog een mooi prijsje voor me maken ook!

Over de doorgang van het bedrijf was hij trouwens niet erg positief, ik vroeg of ze er nog boven op kwamen maar aangezien zijn zoon de komende jaren hier niet de mogelijkheid tot heeft wordt dat waarschijnlijk niks. Het gebouw wordt gesloopt dus ja.

Prive berichten sturen hoeft niet, ik ga het email adres van Henk niet geven, ik wil wel vragen als je problemen hebt of hij contact met je wil opnemen.
Avatar gebruiker
akkie
350cc
 
Berichten: 485
Geregistreerd: 11 jul 2011 08:17
Woonplaats: Breezand

VorigeVolgende

Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten