Weer een horrordag!

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Weer een horrordag!

Berichtdoor slowstart » 23 jul 2011 20:56

Ik wordt steeds meer bezorgd, om mijn twee kinderen de wijde wereld in te sturen als ik al die berichten van de laatste tijd lees nu weer in Noorwegen. Een paar weken in Alphen en ga zo maar door.

Ik heb het idee dat het alleen maar eerger wordt, alsof de hele wereld gek is geworden. Was dit vroeger nu ook? of maak ik mezelf nu gewoon gek.
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor Yair » 23 jul 2011 23:13

Dit zijn toch incidenten, en niet aan de orde van de dag.
De wereld verhard wel maar dat wil niet zeggen dat iedereen aan het moorden slaat.
Ik denk dat je jezelf gek maakt, no offense.

Vroeger had je andere dingen lijkt mij/weet ik wel zeker.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Yair
250cc
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 04 aug 2009 23:03

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor DexterXL » 24 jul 2011 11:04

Zo zie je maar wat elke mens toe in staat is, zolang je maar lang genoeg
psychisch gepijnigd word om wat voor reden dan ook.
Ach, de ene richt zich op andere mensen, en weer een ander zuipt en spuit
zich in 27 jaar dood, in beide gevallen krijgen ze aandacht...alleen het eindresultaat
is wat anders....maar elk mens is tot dit en erger toe in staat, het is misschien
vervelend en triest, maar het leven gaat gewoon door, dus stap gewoon zo
vaak mogenlijk op je quad en geniet ervan :thumbup:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor BRICK » 24 jul 2011 11:46

ik denk dat het vroeger ook al het geval was, alleen toen was er nog niet echt een snelle verbinding met andere landen, en al helemaal niet zoals nu.nl of uberhaupt de media en dan met name de nieuwssites. dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.. :)
BRICK
300cc
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 08 mei 2011 14:01
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor slowstart » 24 jul 2011 11:55

Ja inderdaad ik denk toch ook wel dat het komt dat we alles zo snel weten door het internet!
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor Yair » 24 jul 2011 13:14

Ja klopt
Moet zeggen wat me erg op viel was dat de mensn in oslo allemaal met hun mobieltjes aan het filmen waren. Dat vond ik erg vreemd.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Yair
250cc
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 04 aug 2009 23:03

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor Sgtnic » 24 jul 2011 14:30

filmpje maken hak ook gedaan :P men wist nog niet als het een terroristische aanslag was dus ja toch wel bijzonder hoe luguber het ook klinkt...Bij een ongeluk zie je ook altijd mensen kijken (voornaamste reden van files de kijkers vanaf de andere rijbaan) is een beetje mens eigen.

Wat wel ziekelijk is is het gevalletje op het eiland...Beetje op kinderen lopen schieten zieke geest!!Het ''mooie'' van dit geval is wel dat ze hem hebben gepakt...Speaking in sarcasme natuurlijk...ik weet nog wel wat leuks als straf...laat de ouders maar even een half uurtje met hem alleen in kamertje :evil:

En mijn gedachten precies hetzelfde de media zit tegenwoordig zo overal bovenop dat elke scheet die aan de andere kant van de wereld word gelaten hier lang en breed word uitgemeten!!Er gebeurt zoveel en op allerlei manieren word het nieuws tegenwoordig je huiskamer binnengegooit (TV, internet, radio en natuurlijk mobiel internet)

Valt wel op dat het wel steeds ernstiger is (wat er gebeurt dan ) ik noem maar even een Robert M een Tristan van der Vlis het komt wel steeds dichterbij huis dit soort dingen...
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 jul 2011 16:40

Sgtnic schreef:f

Wat wel ziekelijk is is het gevalletje op het eiland...Beetje op kinderen lopen schieten zieke geest!!


Bij het WTC en aanslag op het FBI gebouw in Oklahoma waren ook kinderen gedood.
In Oklahoma zelfs 19 kinderen onder de leeftijd van 6.
Hoe ziek moet men zijn.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor Sgtnic » 24 jul 2011 18:43

Helaas zijn het telkens gasten die kort daarna zichzelf een kogel door de kop knallen...Wel mooi dat ze nu deze vent ook hebben gepakt...alleen las alweer dat ie na 14 jaar kan vrijkomen met goed gedrag :shock:
In Noorwegen krijg je maximaal 21jaar na een terroristische aanslag...En met goed gedrag kon de straf met 30% worden verminderd....Daar is maar 1 woord voor mogelijk.......ONGELOOFLIJK.....
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: Weer een horrordag!

Berichtdoor slowstart » 24 jul 2011 21:15

vrijkomen voor hem betekend denk ik een voortijdige dood door een van de nabestaande dit kan ik mezelf goed voorstellen
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Volgende

Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten