kraak niet zoo af op anderen mensen

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor china-freak » 01 aug 2009 22:28

Uhm waarom gaan jullie opeens anderen forum's afkraken ?? het is toch ook een quadforum .
enja anderen mensen aftegaan kragen vind ik persoonlijk niet goed. ( mening he )
waarom doen jullie zoo wat , wat voor een haat hebben jullie op bijvoorbeeld dieseltank ?? het is gewoon een gebruikers naam .

dus gaa niet zoo over anderen oordelen die je niet eens kent .
en laat alle quadrijders hun eigen gang gaan iemand heeft nu een maal meer geld als de rest , vind je daar eens mee af ;)

enja op het benelux forum worden veel mensen afgekraakt , helemaal mee eens , maar moeten de admins er niet voor zorgen dat het opgelost word ?? en niet jullie.
en zoo wie ik heb opgezoekt zitten ook al minstens 3 mensen van quadforumbenelux ook op dit forum.

want als ik naar berichten gaa kijken die daar worden geschreven zie ik vaker de zelfde naam ook hier tevoorschijn komen.
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor pik-pik » 02 aug 2009 14:48

Nou China freak.

Het Probleem is dat we het denk ik langzaam aan erg moe zijn dat we voor minder aangezien worden.
Wij op andere forums aan de kant worden gezet omdat mensen zien dat we niet "HUN" merk rijden.
Ik ben er bijvoorbeeld helemaal klaar mee dat wanneer ik een vraag stel over mijn quad ik het volgende antwoord krijg: " spaar door voor een echte quad,daarna spreken we wel weer verder".

Daarbij geef ik eerlijk toe dat ik de persoon in kwestie niet ken maar de opmerkingen die hij geeft ,laten bij mij een vrij duidelijk profiel achter.

Ook met het benelux forum is niets mis.
Je kan er gewoon niet praten voor je eigen onderwerpen omdat ze je nog niet zien staan wanneer zegt een chinees merk te hebben.
Wanneer je een raptor rijd zal je er zeker de tijd van je leven hebben maar in ons geval(mensen met de kleinere portemonee of met andere primaire levens behoefte)kijken ze anders op je neer.

En zoals je zelf al aangeeft je eigen mening te geven doen we dat denk ik allemaal hier.
Ik zal er i.i.g. niet meer over beginnen om de gezelligheid erin te houden ;)
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor china-freak » 02 aug 2009 16:05

pik-pik schreef:Nou China freak.

Het Probleem is dat we het denk ik langzaam aan erg moe zijn dat we voor minder aangezien worden.
Wij op andere forums aan de kant worden gezet omdat mensen zien dat we niet "HUN" merk rijden.
Ik ben er bijvoorbeeld helemaal klaar mee dat wanneer ik een vraag stel over mijn quad ik het volgende antwoord krijg: " spaar door voor een echte quad,daarna spreken we wel weer verder".

Daarbij geef ik eerlijk toe dat ik de persoon in kwestie niet ken maar de opmerkingen die hij geeft ,laten bij mij een vrij duidelijk profiel achter.

Ook met het benelux forum is niets mis.
Je kan er gewoon niet praten voor je eigen onderwerpen omdat ze je nog niet zien staan wanneer zegt een chinees merk te hebben.
Wanneer je een raptor rijd zal je er zeker de tijd van je leven hebben maar in ons geval(mensen met de kleinere portemonee of met andere primaire levens behoefte)kijken ze anders op je neer.

En zoals je zelf al aangeeft je eigen mening te geven doen we dat denk ik allemaal hier.
Ik zal er i.i.g. niet meer over beginnen om de gezelligheid erin te houden ;)


geef ik je gelijk in ;)
enjha mensen met een beteren quad worden op veel plaatsen ook beter gewardeerd dat zie je veel .
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor JingKing » 02 aug 2009 19:30

Ja,ik geef toe dat het eigenlijk verkeerd is om andere mensen te bekritiseren,daar heb je helemaal gelijk in...maar wij verdienen tenminste ook het respect van de andere "Merk" quadrijders.
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor prrrtpieptoet » 03 aug 2009 00:10

Ach ja, het doet me in ieder geval goed dat china-freak hier zoiets kan zeggen en de reacties ook heel redelijk zijn. Vind ik klasse van alle betrokkenen, thumbs up!
Waarom herhaalt iedereen zichzelf eindeloos met een onderschrift?
Avatar gebruiker
prrrtpieptoet
Materialenman CQ.NL
Materialenman CQ.NL
 
Berichten: 32
Geregistreerd: 03 maart 2009 11:48

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor pik-pik » 03 aug 2009 01:20

;)
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor JingKing » 03 aug 2009 08:05

:)
JINLING POWER !!
JingKing
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 24 jun 2009 16:10
Woonplaats: Geraardsbergen

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor china-freak » 03 aug 2009 11:13

:mrgreen:
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor lzone » 09 dec 2009 00:55

pik-pik schreef:Nou China freak.

Het Probleem is dat we het denk ik langzaam aan erg moe zijn dat we voor minder aangezien worden.
Wij op andere forums aan de kant worden gezet omdat mensen zien dat we niet "HUN" merk rijden.
Ik ben er bijvoorbeeld helemaal klaar mee dat wanneer ik een vraag stel over mijn quad ik het volgende antwoord krijg: " spaar door voor een echte quad,daarna spreken we wel weer verder".

Daarbij geef ik eerlijk toe dat ik de persoon in kwestie niet ken maar de opmerkingen die hij geeft ,laten bij mij een vrij duidelijk profiel achter.

Ook met het benelux forum is niets mis.
Je kan er gewoon niet praten voor je eigen onderwerpen omdat ze je nog niet zien staan wanneer zegt een chinees merk te hebben.
Wanneer je een raptor rijd zal je er zeker de tijd van je leven hebben maar in ons geval(mensen met de kleinere portemonee of met andere primaire levens behoefte)kijken ze anders op je neer.

En zoals je zelf al aangeeft je eigen mening te geven doen we dat denk ik allemaal hier.
Ik zal er i.i.g. niet meer over beginnen om de gezelligheid erin te houden ;)


is grootwaar pik pik, ik heb ook al enkele fora achter de rug waar ze zo begonnen, op de meeste forums heb je een raptor nodig om gehoord te worden anders willen ze u niet kennen. daarom dat ik ZEER blij ben dat bashanboy mij op quadforumbenelux heeft gevraagt hier eens langs te komen zodat ik dit kende, want hier voel ik me thuis..

en het gaat er niet om van veel geld te hebben of niet,, quad is een hobby, het moet fun zijn, en ik geeft toe dat ik de bashan juist zo mooi vind als de meeste yamaha's / suzuki's / e.d. want zeg nu eerlijk wat verkies jij? de mooi gevormde chinaquads? of de vierkantige yamaha blaster.. mijn keuze is snel gemaakt..
Grts Lzone
lzone
400cc
 
Berichten: 738
Geregistreerd: 06 dec 2009 01:09
Woonplaats: Schriek / Belgium

Re: kraak niet zoo af op anderen mensen

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 09 dec 2009 07:59

Doe mij maar de mooie ronde welvingen van een chineesje ;)

Nee een A merk quad zou leuk zijn maar ik heb bewust voor mijn chineesje gekozen omdat het ding betaalbaar was en dat het er heel erg goed uit ziet.
Ander voordeel is dat je altijd wel wat te knutselen hebt aan het ding.............
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Volgende

Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten