Quadforum drukte

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Quadforum drukte

Berichtdoor quadfreak30 » 04 mei 2017 09:50

Hi Iedereen,

Ik volg dit forum nou al een tijdje.. vooral voor de handige tips die er te vinden zijn.

Nou vraag ik mij af, zijn er nog wel veel mensen actief hier op het forum? Bezitten de meeste posters nog hun quad? Ik zie veel berichten gepost tussen 2010 en 2013 maar daarna zie ik nog weinig mensen echt actief posten. Best jammer, er zullen vast genoeg met vragen zitten.

Ik bezit zelf een bashan 200 met heel veel chinese bami probleempjes.. maar we blijven veel lachen(en sleutelen)

Grtz vanuit amsterdam
quadfreak30
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 25 okt 2016 17:24
Woonplaats: amsterdam

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Quadforum drukte

Berichtdoor michel pet » 04 mei 2017 17:04

vorig jaar was dat ook al in de voor jaar trekt het vaak wel weer bij en wordt het iets drukker.
ik kijk elke dag wel of er wat nieuws is .
let niet te veel op me taal ben woord blind.
Avatar gebruiker
michel pet
200cc
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 27 dec 2015 19:57
Woonplaats: nh

Re: Quadforum drukte

Berichtdoor quadfreak30 » 05 mei 2017 09:12

Ja ik check ook wel vaak of er wat nieuws staat, alleen zie ik niet echt veel nieuwe dingen.
Zou leuk zijn als het weer wat drukker wordt hier. Waarschijnlijk hebben veel mensen hun chinees gedumpt omdat ze door de bomen het bos niet meer zagen:)

Wel fijn om alle verhalen, mankementen, fixes, up en downs te lezen.. zo kom je meer te weten over de quadwereld(ben daar nog niet zolang in)

Nou mensen post wat en laat zien dat je nog steeds een tevreden quad bezitter bent;)
quadfreak30
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 25 okt 2016 17:24
Woonplaats: amsterdam


Keer terug naar De quadkantine

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten