Bashan 250S-11B project

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor roonroon » 15 jun 2010 20:50

poepdechique. :clap:

Pas op voor de struiken en bomen nu. ;)
:-))) Ron
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
Avatar gebruiker
roonroon
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1643
Geregistreerd: 15 feb 2010 22:17
Woonplaats: Didam

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor ulleke » 15 jun 2010 20:51

Very nice, Gaat de bobber tour op?.

Grzt Dr
Grtz Ulleke aka Dré
Avatar gebruiker
ulleke
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1302
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:34
Woonplaats: Roosendaal

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor polletje » 18 jun 2010 20:12

jdrulez schreef:Natuurlijk de KOSO 34mm carb niet vergeten ipv de orginele 28mm:
Afbeelding
Afbeelding



Wat is nou het verschil met de topsnelheid met een 34 mm en was het veel werk om hem om te bouwen?? qwa tijd bedoel ik dan
polletje
300cc
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 19 jan 2010 21:17
Woonplaats: Harskamp

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor ulleke » 18 jun 2010 20:17

Ongeacht de tijd die het kost, wil ik wle weten wat de carb kost. En waar ie hem gekocht heeft. Ben van plan dit ook te gaan doen.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
Avatar gebruiker
ulleke
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1302
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:34
Woonplaats: Roosendaal

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor BDbashan » 18 jun 2010 20:24

als je het juiste gereedschap hebt en veel gedult dan is het niet zo moeilijk heb je hem met 3uurtjes er cker wel op zitten alleen de afstellen van de carb kunnen wij nog niet echt 100% goed krijgen daarom hebben we nu ook weer de originele er op zitten, maar de top zal dik hoger wezen scheelt zeker wel 10 a 20km/u
maar ook trekkracht zal verhogen alleen zijn wij bang dat je niks meer aan de 1ste en 2de versnelling hebt de stappen tussen de versnelings zijn veelste klein bij de chineese quad's daarom kun je die chinese blokje bijna/moeilijk opvoeren!
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Avatar gebruiker
BDbashan
400cc
 
Berichten: 881
Geregistreerd: 30 aug 2009 12:22
Woonplaats: wapenveld= Gemeente Heerde

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor bashanboy » 18 jun 2010 21:49

3u? Laat je het een dooie doen of wat? :lol:
En dan zul je maar een zwaardere tandwielverhouding moeten nemen he ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor ulleke » 18 jun 2010 21:58

3u lijkt me ook wle veel, zal vercshillen hoeveel sleutelervaring je hebt. Die carb is een vlakshuif of niet?. En idd je tandwiel verhouding zal je aan moeten passen, anders trekt als een gek. beter 1 of 1 tandjes groet voor denk ik. of eentje achter?.

Maar ik weet nog niet wat ie koste Gtvrrr.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
Avatar gebruiker
ulleke
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1302
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:34
Woonplaats: Roosendaal

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor bashanboy » 18 jun 2010 22:01

achter 3 kleiner = 1 groter voor ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor ulleke » 18 jun 2010 22:05

Sorry je hebt gelijk is al laat en probeer te snel te typen.

Moet toch eens de 3000+ halen hahahahaha.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
Avatar gebruiker
ulleke
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1302
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:34
Woonplaats: Roosendaal

Re: Bashan 250S-11B project

Berichtdoor bashanboy » 18 jun 2010 22:13

lukt ooit wel :lol:
is de van een 200 en 250 hetzelfde?
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten