Dream about a perfect bashan BS200S7..

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Dream about a perfect bashan BS200S7..

Berichtdoor Jeroenkoenraadt » 22 sep 2014 17:25

Foto's zijn eerder geupload dan verwacht.

Ik heb de quad inmiddels opgebouwd en kan vertellen dat ik zeer te vrede bent over de kleur combinaties.

Afbeelding

Afbeelding

Ik verwacht over een poos de kappen ook gespoten te hebben. Ik ben alleen nog aan het fantaseren over de juiste kleur. Ik denk dat ik de spatborden in carbon wikkel en de rest van de kappen (parelmoer) wit laat spuiten.

Momenteel ben ik bezig met het demonteren van het blok. Het blok zal voor een groot deel gereviseerd worden. Zo zullen er nieuwe lagers worden gemonteerd en zal ik de koppen gaan vlakken. Daarnaast zal er een nieuwe zuiger in komen. Ik las ook op het forum dat het spruitstuk net helemaal lekker aansloot, hier zal ik dan uiteraard ook even naar kijken.

Afgelopen dagen heb ik mezelf bezig gehouden met het monteren van wat klein materiaal.

Ik zit alleen met een klein (lees groot) probleem. Ik krijg het vliegwiel niet van de krukas verwijderd. Inmiddels al met een poelietrekker in de weer geweest.. advies: niet doen!:naugthy:. Vliegwiel is volledig krom getrokken. Ik ga bij ALG-moto nog even een vliegwiel verwijderaar bestellen, als het hier niet mee lukt dan zal toch echt de slijptol er aan te pas komen.

Mogelijk heeft 1 van jullie nog tips voor het verwijderen van het vliegwiel?

De quad zoals hij er nu bij staat:
Afbeelding
Let vooral niet op de voorbanden. Deze zullen in de loop der tijd worden vervangen door scooterbanden.
Op een chinees rijden doe je niet voor je plezier, het is langlopende hobby
Jeroenkoenraadt
50cc
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 11 okt 2011 16:43
Woonplaats: Oud-Beijerland, ZH

Delen op

Share on Facebook Facebook
Vorige

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten