Al weer een stap verder met de aanpassingen aan de quad. Door het driehoekige blok van de achtervering aan te passen heb ik de quad verlaagt. De naaldlagers zijn ver vangen door bussen uit POM.
Als vrijwilliger beheer bij Natuurmonumenten mag ik van onderstaand voertuig gebruik maken voor werkzaamheden in het
Ook het onmogelijke is mogelijk, het kost alleen wat meer tijd.
LegalQuadDriver schreef:waarom uit POM en niet uit PE1000? dat lijkt me namelijk slijtvaster
PE1000 is wel slijtvast maar vervormdt onder druk. Is wel geschikt voor ketting- geleidingen. Ik heb Sustamid gebruikt. Dit kan je ook als lagering gebruiken. Is harder en ook slijtvast.
Ook het onmogelijke is mogelijk, het kost alleen wat meer tijd.
Ziet er zeer goed uit! Waar zijn die schijven van? Ik wil me schijven ook groter hebben aangezien ik straks met 40 pk rijdt. Maar zit nog even te twijfelen tussen kart remmen of scooter remmen
Project in aanbouw! Van 200cc naar 550CC een cilinder!!!