Ik heb Vrijdag een Bashan gekocht, reed ermee naar huis, ineens bleef hij hoog in de toeren lopen.
Dus ik heb hem uitgezet, en zag ineens allemaal benzine onder het blok, ja een goed begin, ik stond op de vluchtstrook, dus ik dacht ik rij even een stukkie verder naar een pompstation, ja starten wou niet meer, inmiddels accu leeg.
Om een lang verhaal kort te maken, mijn vrienden(motoragent en rijkswaterstaat) hahahaha jawel, hebben mij netjes naar het tankstation gebracht, aanhanger geregeld en de quad naar huis gebracht.
De tankvlotter was lek, dus maar gelast, lekkage over.
Hee het tankje van de koelvloeistof staat ook beneden peil, ach koelvloeistof erin en opgelost, waaaaaaat, het loopt er net zo snel weer uit,
tis Zondag dus ik wil nog wel even rijden, dus even naar het tankstation stop and leak halen, ja ik ben creatief (of vreselijk dom), motor gestart, warm laten draaien, spul erin, en poef er barst 1 van de koelslangen.
Alles onder de koelvloeistof, nou ik denk ik strip de hele quad, en ik bouw hem helemaal opnieuw op.
Ik werk direct alle roest weg, en vervang alle onderdelen die aan vervanging toe zijn.
Ik heb inmiddels ook al gezien dat het spruitstuk is gescheurd, de luchtfilter vervangen moet worden, kan ik ook gelijk het blok reinigen, want de koelvloeistof werd mij toch een drab.
Inmiddels staat hij er zo bij, dus ik kan beginnen, ik ben benieuwd.