Pagina 4 van 19

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 18 jan 2013 21:22
door akkie
Ik bedoel je remhendel, dus niet je voetrem. Toen ik die op de remklauw/as los had gehaald was het een stuk minder.

En hoort dat als je je quad verplaatst en zodra je het stuur om draait hij heel zwaar gaat.

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:02
door akkie
Dat wordt ander voor tandwiel met 27t achter komt hij niet op zn toeren. Kom niet boven 7000 uit dus dat betekend met windje niet harder dan 85 heb iig 93 ofzo aangetikt.

Das dan weer jammer!

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:12
door dimpower
welk voortandwiel heb je nu?als je een 11 hebt probeer eens een 12.als je standaard een 12 tands hebt kan je er een 13 opkrijgen maar als je standaard 11 hebt kan er max een 12 op.

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:15
door akkie
Geen idee wat er standaard op zit haha zal van de week eens tellen. Eerst ff carb checken miss verzuipt die wel haha.

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:16
door iaccaloco
Als ie 't nu al niet trekt met dit achtertandwiel dan moet ie toch niet nóg groter vóór gaan!?

Dan weet je zeker dat ie 't niet gaat halen...

Eerder naar 10tands voor maar die zal wel niet te krijgen zijn.

Ik zou achter toch weer iets groter monteren.
Weet niet wat er standaard op zo'n ding zit maar 27t lijkt mij errug klein voor een achtertandwiel(Alleen niet op je Tomos)

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:18
door akkie
Naja bij de rest werkt tandwiel 28 perfect, die ene tand kan ook het verschil niet zijn. Voor kleiner is meer trekkracht toch. Dus als er nou 11 op zit kan ik 10 erop doen?

En anders snap ik er niks meer van haha!

Versnellingen 1,2 en 3 perfect tot 9/10.000 toeren. Alleen 4 is niks, duurt eeuwen voordat hij toeren pakt (net of koppeling blijft hangen, dit was eerder ook alleen nu meer, zou koppeling naar pest zijn?).

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:23
door iaccaloco
Denk eens aan je mountainbike of je racefiets?

Klein voor, trap je de tyfus en komt niet vooruit.

Zet je hem voor op 't grootste blad en achter klein dan kun je 35km/u rijden.

Zo werkt 't ook met je quadje toch?!

Enneh, als ie niet op toeren komt lijkt 't mij niet echt dat je koppeling op is.

Dan zou ie toch eerder gaan slippen i.p.v. te weinig toeren hebben?!¿

Zéker met zo'n zware twvh, en anders snap ìk 't niet meer....! Afbeelding

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:27
door akkie
Ja maar die 4de versnelling is al niks vanaf het begin. Na schakelen duurt het heel lang voordat hij hem pakt.

En ik snap niet waarom 28 bij volgens mij iedereen met jla perfect is, en 27 bij mij zo crappy. Maakt die ene tand echt zoveel uit?

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:33
door Z@@lo
ik las ergens dat je quad nu 87 loopt, is dat op de chinese teller of op de gps?

ik heb een idee dat er iets anders je quad tegenhoud. aangezien mijn 200 cc bashan met originele vertanding 93 op de teller loopt :think:

dus iets veroorzaakt krachtverlies bij jou.
@ jla eigenaren: worden jla's nog beperkt op de gashendel? zoals bij een bashan? (voor het inrijden)
en zo niet waar moet je dan zoeken?

Re: Akkies JLA!

BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 13:39
door akkie
Ja hij reedt standaard met moeite +- 80 op de teller @ 9000/10000 toeren in 4de versnelling. Nu 85 @ 7000 toeren in zn 4.

Zou dat kunnen zijn? Met gashendel? Lijkt mij niet toch? Hij is idd nog niet ingereden haha :p