De stand van zaken tot nu toe is dat het motorblok erin gelepelt is.
Chapo voor de jongens die een 750cc blok in een frame duwen.
Spullen die ik van de vorige quad heb gehouden zijn de richtingaanwijzers,wielspacers en de velgen met banden.
Het frame van een madmax is langer en breder met de buizen op een andere plaats dan die van de bashan gebaseerde quads.
Dit is iets wat nadelig uitkomt omdat ik niets aan de 'hoofd'buizen van het frame wilde veranderen.
Daardoor kwam er al 1 vervelend puntje boven en dat is dat het gedeelte aan de linkerkant waar al mijn framebuizen bij elkaar waren gelast in de weg zat.
Het blok heb ik hierom een iets uit het midden moeten plaatsen en het achtertandwiel word aan de achterashuis zijde gemonteerd van de tandwielbevestiging ipv aan de wielzijde.
Het tandwiel komt dus meer naar het achterashuis te liggen.
Ik heb daar geen problemen mee zolang de quad maar veilig is.
De kappen hebben de originele groene kleur aan de onderzijde maar die wil ik nog zwart spuiten.(als ik er zin in heb om te doen)
DE MOTOR GEMONTEERD MET DE KAPPEN OM TE PASSEN EN METEN.
FOTOOTJE VAN DE ANDERE ZIJDE MET DE CARB GEMONTEERD.
MOTORBLOK SPUIT IN NOG GEHEEL ZWART EN DE KAPPEN WORDEN NOG OP MAAT GEDREMELT.
CARBURATEUR GEMONTEERD EN OMDAT DEZE HOGER IS DAN DE ORIGINELE CARB MOEST IK EEN DEEL VAN DE BRUG BOVEN DE CARB WEGSLIJPEN.
OPP DE KAP DAAR WORD NOG EEN TE DEMONTEREN PLAAT GEMAAKT ALS VERSTEVIGING.
RADIATEUR GEMONTEERD NADAT ER EERST EEN MONTAGEPUNT GEMAAKT WAS AAN DE ONDERZIJDE.
WIELEN PERFECT UITGELIJNT.
MIJN FIETS GECAMOUFLEERD.
Op het moment heb ik de kabelboom tijdelijk gemonteerd maar moet eerst uitzoeken wat al die chinese tekens zijn op de schema.