Pagina 6 van 9

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 03 jul 2012 18:09
door hsunda
Ben ook van plan om r1-schokkers op de voorkant te zetten.
Las echter op quadforum-benelux dat dit toch wel erg stug is.
Wat is jou ervaring hiermee?

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 03 jul 2012 20:08
door eleventwentyseven
r1 schokkers bevielen mij prima op de hsun quad, hier in de buurt rijden of tegenwoordig reden er 5 met r1 schokkers en allemaal tevreden hoor.
zeker een aanrader om de wegligging te verhogen.
natuurlijk zijn ze een stuk stugger als standaart veren maar dat moet ook want als hij verlaagt is en je hebt nog 10cm grondspeling dan wil je geen veerweg van 10 cm want dan zit je aan de grond ;)

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 04 jul 2012 17:27
door hsunda
Zal maar eens kijken of ik er een paar te pakken kan krijgen.
Bedankt voor de info.

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 12 aug 2012 18:59
door eleventwentyseven
Jaja het is weer tijd voor de maandelijkse update :lol:

Vandaag de voorkant van het frame aangepast om de uitlaat te kunnen monteren, twee pijpen op maat gebogen in het frame alles op maat geslepen en erin gelast.

Afbeelding

De verstevigingen in het subframe afgemaakt, dit omdat de achterschokbreker hier nu in bevestigd zit.

Afbeelding

Afbeelding

Het uitlaatspruitstuk is uit twee uitlaatspruitstuken gemaakt, door van beide alleen de buitenste pijpen te gebruiken, dit komt aan beide kanten mooi uit.

Afbeelding

Afbeelding

Het uitlaatspruitstuk zit lekker hoog dus grondspeling genoeg.

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 12 aug 2012 19:39
door DxJ
:thumbup:

goed bezig!

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 13 aug 2012 19:16
door Peter.M
Wouw, is nog plaats voor de valschem??
Want dit gaat vliegen.
Ga dit project volgen toch. (en ik dacht dat ik alles kon :mrgreen: )

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 14 aug 2012 19:49
door brandweerman112
Ziet er zeer goed uit hoor. Zeer proffesioneel aangepakt en degelijk gebogen en gelast. Mijn complimenten.

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 06 mei 2013 16:10
door eleventwentyseven
na lange tijd weer een kleine update :D

Het blok zit nu definitief op zijn plek, en is ook zoals in de motor nu een dragend deel van het frame en waarborgd zo de stijfheid van het frame.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 06 mei 2013 16:17
door eleventwentyseven
ook nog een set dikke dempers op de kop getikt, kompleet met linkpijpen voor naar het spruitstuk, het zijn titanium Sebring Twisters geworden met een ingaande diameter van de dempers van 55mm en de tip van de dempers is 60mm. :shock:

Afbeelding

Afbeelding

ook nog effe een stangetje tussen het stuurtje gelast voor de looks en uiteraard voor de stevigheid.

Afbeelding

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 06 mei 2013 17:04
door donnyslats
ziet er allemaal mooi en dik uit!
mooie uitlaat!
goed bezig.