Pagina 5 van 9

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 30 jun 2012 20:57
door eleventwentyseven
Na een tijd stil gestaan te hebben, heeft van de week het project een doorstart gekregen.
Eerst heb ik de nog ontbrekende dingen gehaald voor het motorblok, en de nodige dingen om uberhaupt verder te kunnen bouwen.
omdat ik de achterbrug op een aparte manier heb verlengd brengt dit de nodige moeilijkheden met zich mee. Zeker omdat de tank ook onder het zadel moet komen. Na heel wat uren erin te hebben gestoken om een goed veersysteem te maken, en plaats voor de tank te houden heb ik nu een goed werkend systeem.
Nu dit er is kunnen weer verder met lassen aan het frame.

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 30 jun 2012 21:08
door BBQBarman
We zouden graag wat fotos willen zien

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 30 jun 2012 22:33
door Remq
Afbeelding

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 01 jul 2012 07:59
door friesequad
wow alles is mogelijk als je maar wil

top project succes

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 17:27
door eleventwentyseven
Bij deze wat foto's

de hoogte ten opzichte van achterkap, let op dit is met lage banden.

Afbeelding

Achterveer constructie
er komen nog schoren in het subframe

Afbeelding

Afbeelding

Ruimte die nou over is voor de tank

Afbeelding

Link systeem

Afbeelding

Blok op zijn plek

Afbeelding

R1 veren aan de voorzijde

Afbeelding

Achterbrugophanging (15mm dikke lip)

Afbeelding

Totaal plaatje

Afbeelding

Originele Z1000 teller gekocht

Afbeelding

Achterlicht led met knipperlichten van een ZX6R

Afbeelding

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 18:47
door BBQBarman
Mooi om te zien dat je het goed aanpakt en niet gaat bezuinige ten koste van de veiligheid
Ziet ter goed uit ben benieuwd naar de volgende updates
Heb je al een deadline?

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 21:21
door Remq
eleventwentyseven schreef:Bij deze wat foto's




Achterbrugophanging (15mm dikke lip)

Afbeelding

]


Is de achter brug ophangen ....wel sterk genoeg voor het vermogen?

Maar het resultaat word mooi ..

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 02 jul 2012 21:41
door eleventwentyseven
standaard ophanging is denk ik 5mm wat ook al voldoende is, en deze is 15mm dik en per lip over 230mm gelast dus dat moet geen probleem zijn ;)

Afbeelding

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 03 jul 2012 06:23
door DexterXL
De achterbrug word ook naar het frame toe getrokken bij acceleratie, dus dan
zou eerder het frame indeuken dan die bevestigingsplaten :mrgreen: :thumbup:

Re: Kawarossa

BerichtGeplaatst: 03 jul 2012 09:39
door Giofonix
Oooh, dit word een super Barossa! Deze ga ik zeker volgen..