Weer een modificatie uitgevoerd:
ik heb zelf een bevestigingspunt gemaakt voor het aansluitpunt op de cillinderkop
Is een hele simpele constructie, is een leidingklem met rubbere inleg, die zit nu
op de buis onder de tank, daar zit dan een u-beugel op vast:
In theorie zou hij de extra trillingen van de cillinder op moeten vangen, het
onderblok zit al met 4 punten vast, alleen waar de explosies ontstaan zit geen
stabilisatie
handige jongens die chinese.....
Gisteren in 1 uur gemonteerd, en daarna gelijk getest, echt merkbaar minder
trillingen, voornamelijk goed te zien op de spiegels, stationair wouden deze nog
behoorlijk trillen, nu zowat niet meer, ook tijdens het rijden trillde de voorkappen
spatborden, nu ook niet meer, daardoor ook minder trillingen in het stuur, dus
ook tot op heden geen kramp meer (heb handgas).
Ook had ik de gasnaald iets armer gezet, spontaan heb ik nu vuurwerk in de
uitlaat....
dus met afremmen op de motor met regelmaat harde
knallen, ik word steeds vrolijker van de quad