Verbouwing Shineray spyder

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 13 jan 2010 15:44

Nee nee nee jongens ik heb hem te koop aangeboden om eens te kijken wat ze er op durven te bieden :mrgreen:

Overigens wel knap dat jullie hem al gevonden hebben :P

Hij mag van mij weg maar dan wel voor een goede prijs en ja dan zal ik wel weer met een nieuw project beginnen :)

Dus geen reden tot paniek hier he :shh:

Lolzzzz en dat ik wat minder online ben heeft er mee te maken dat ik het de laatste tijd wat drukker heb met me werk
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor bashanboy » 13 jan 2010 15:46

BlacK-SpyDeR schreef:Nee nee nee jongens ik heb hem te koop aangeboden om eens te kijken wat ze er op durven te bieden :mrgreen:

Overigens wel knap dat jullie hem al gevonden hebben :P

Hij mag van mij weg maar dan wel voor een goede prijs en ja dan zal ik wel weer met een nieuw project beginnen :)

Dus geen reden tot paniek hier he :shh:

Lolzzzz en dat ik wat minder online ben heeft er mee te maken dat ik het de laatste tijd wat drukker heb met me werk

gelukkig! iedereen was in een keer in shock hier :lol:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor babeltuning » 13 jan 2010 15:49

echt een mooi beestje heb je daar vette kleuren vooral :clap:
"RIDE OR DIE"
Diverse onderdelen te koop.....
babeltuning
350cc
 
Berichten: 318
Geregistreerd: 28 nov 2009 23:41

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor Chucky » 13 jan 2010 16:00

BlacK-SpyDeR schreef::

Overigens wel knap dat jullie hem al gevonden hebben :P



Haha saai op t werk heledag maar wat quadjes t kijken. Obsessie geworden whahaha :crazy:
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor china-freak » 13 jan 2010 21:42

wees blij dat je het druk hebt met het werk ;) anderen die zitten in de deeltijd WW , of is ontslagen :(

enjha hoe je het zegt , saaai op internet dus dan doen we niks anders dan quadshops op te zoeken en door te spitten , en nieuwen quadjes zoeken :P :lol:
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor Hielke » 13 jan 2010 21:54

Ja wees blij.
Gister heeft mijn werkgever ook het failliessement aangevraagd.
Ik hoop op een doorstart maar dat is eerst nog afeachten.
Jammer dat ik nog geen quad heb. Heb er misschien over een paar weken genoeg tijd voor. Maar nog geen ruimte om er 1 in de schuur neer te zetten.
Hielke
150cc
 
Berichten: 70
Geregistreerd: 06 jul 2009 09:39
Woonplaats: Hommerts

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor lzone » 13 jan 2010 22:42

ik hoop dat je hem verkocht krijgt voor een leuke prijs, dan kunnen we jou volgende projectje ook bewonderen, je maakt er tog steeds wat moois van..
Grts Lzone
lzone
400cc
 
Berichten: 738
Geregistreerd: 06 dec 2009 01:09
Woonplaats: Schriek / Belgium

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 27 maart 2010 10:21

Even een korte update,

Nee hij is nog niet verkocht en moet ook zeggen dat ik niets actiefs voor gedaan heb ;)

Hij staat lekker droog binnen nu nadat ik 3 weken terug ff lekker een stukje ben wezen rijden. En hoe....... lekker een moddervette berg op en ja daar begon de ellende :D

Op een bepaald moment voelde ik dat mijn wegbandjes het niet gingen halen om boven te komen dus ik denk weet je wat ik zet hem eerst dwars op de berg en daarna gewoon weer naar beneden. De aarde was zo nat en los dat ik niet vast wou komen staan want dan zou ik hem er niet meer uit krijgen.........
Eenmaal recht op de berg denk ik, ik zet hem door om zo naar beneden te kunnen en JA daar ging ie, whowwwwww hij pakt ineens grip terwijl ik met me neusje naar beneden wijs en wat denk je ???

Hij krijgt grip op de weg naar benden en ik dacht ja eerst een asfalt fietspad en daarna een twee meter brede sloot "als ik daar maar niet terecht kom"

Ik had het maar beter niet kunnen denken want voordat ik het wist lag ik op me kop in de ijskoude sloot :lol: :lol: :lol:

Ik onder me quad vandaan gekropen met een door en door nat pak.......... tja en nu moet ie nog de sloot uit dus quad omgeduwt op zijn wielen, even kijken of me blokje niet vol met water staat. Nee alles is nog droog van binnen nah starten dan.
Starten was geen probleem, in zijn 1 en dan maar eens rustig proberen om de natte vette grond op te rijden maar ja je raad het al............
Dat ging niey, geen grip te krijgen, dus ik sta daar nog steeds en er komen wat mensen voorbij die kijken en kijken en ineens komen ze allemaal terug.

Met 6 man hebben we mijn quad eruit getrokken, hahahahahaa hoezo stond ie vast en weet je dat er 4 mensen bij waren die een turkse of marokaanse afkomst hadden :thumbup: echt ik vond het helemaal geweldig.

Even later staat mijn quad op het droge en ik er langs ik droop nog langer uit als me quad whahahahahaha de rest van de dag heb ik thuis in een lach stuip gelegen. De schade viel enorm mee wat lak schade op de achterkap en me handkappen afgebroken verder helemaal niets :clap: :clap: :clap:
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor Chucky » 27 maart 2010 12:07

woow wat een verhaal, misschien wel een beetje geluk bij een ongeluk.
Wel zonde natuurlijk...
Neem aan dat je de schade gaat herstellen?
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: Verbouwing Shineray spyder

Berichtdoor bashanboy » 27 maart 2010 18:14

heey welkom terug :P
sonde man, ga je het wel herstellen? en weer wat actiever worden op het forum? :P
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten