Project R.T

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Project R.T

Berichtdoor Sgtnic » 13 aug 2011 10:10

Heb evt nog een leuke stuurdemper op mp zien staan van een raptor hieronder het linkje

http://link.marktplaats.nl/470482664 prijs valt op zich ook nog wel mee :)
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 13 aug 2011 10:27

Sgtnic schreef:Heb evt nog een leuke stuurdemper op mp zien staan van een raptor hieronder het linkje

http://link.marktplaats.nl/470482664 prijs valt op zich ook nog wel mee :)


kost gelijk weer wat he ;) Ga zelf van de week nog eens kijken voor alleen een dempertje die wat sterker is. :-)))
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 20 aug 2011 18:16

vanavond knutselen morge updateeeeeeee :lol: :lol:
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 20 aug 2011 22:56

toch maar even update :lol:

Heb een boel gedaan maar met dit ben ik het verst gekomen.
Nu ik bijna op de weg ga rijden leek het me slim om nog wel wat bagage te kunnen vervoeren en mijn papieren en gereedschap ergens in te kunnen stoppen. Heb ook wel van die dikke koffers achterop gezien maar dat is niet echt mijn ding.

Onder het zadel zit nogal wat verspilde ruimte, hier lopen wat draadjes en hangt je spanningsregelaar wat te hangen.

Ik heb nu een bak helemaal pas gemaakt dat je vanaf je veer tot en met het achterlicht de ruimte veel effectiever besteedt

Er zit ook nog een ander systeem/werking bij wat ik morgen laat zien.

Het ziet er misschien beetje beun uit maar verzeker je dat alles precies past en aansluit op het frame.
Die gatenkaas komt door 4 dingen.
1 sommige gaten zijn om bedrading doorheen te laten lopen
2 Andere gaten zijn voor scharnierpunten
3 gaten voor ophangpunten
4 gaten waar bevestigingen aan zaten en ik deze bevestigingen kon buigen zodat de bak in de juiste hoek kwam te staan

Heb het maar even tig vastgelast omdat het nogal dun materiaal is. Maar zit nu wel muurvast :thumbup:

hier de fotos:

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 20 aug 2011 22:57

heb even getest, en er past een half krat pils in :lol: heineken ofc :thumbup:
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor 4 wieltjes » 21 aug 2011 07:52

Crea bea :thumbup:
Vraag me alleen af of je de andere halve krat voor of na het rijden moet opdrinken. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Project R.T

Berichtdoor BBQBarman » 21 aug 2011 08:24

Denk derna dan kunnen wij hem opdrinken bij de clubdag
Na zijn tour
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 21 aug 2011 22:16

Eve updatee :-)))

Heb de bak erin gehangen en heb er nog een mooi tapijtje in gelegd :lol:
Afbeelding

Zo heb je goed zicht hoe groot die nou is.

Heb de spanningsregelaar en de startrelais achterin verwerkt.

Afbeelding

Op volgende foto zie je de bak ook goed zitten, is niet storend vind ik. Het kenteken moet er ook nog voor komen dus dan zie je het helemaal niet meer.
Heb ook de spoorverbreders met de alu velgen eraf gehaald omdat met deze breedte hij meer dan 15mm afwijkt van wat op papier staat dus nou kunnen ze bij keuring ook niet moeilijk gaan doen.
De alu velgen passen alleen op de spoorverbreders dus moest de noppen er weer op leggen. Deze hebben ook E-keur dus geen probleem :-)))
Hier zitten nog wel spoorverbreders op, ziet er zo stoer uitttt :lol: :lol:

Afbeelding

Heb verder nieuwe kettingspanner van Alg erop gezet. Komt nu wel tegen de onderkant van me ketting geleider die op me achterbrug zit, zal wel zien hoe dit gaat als ie overdreven hard slijt haal ik de spanner weer weg.
Heb ook de km-teller sensor weer erop gezet en de achterbrugkap erop gezet.

Verder wat elektronica aangesloten en morgen als ik tijd heb verder sleutelen, moet nog nieuwe accubak maken.

tadaaa, let niet op de stoff, me vriendin moet hem nog in de sop zetten :lol:

Afbeelding
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor bmw5s » 29 aug 2011 14:31

Update

Heb nog een nieuwe accubak gemaakt. Hierbij is de bedrading volledig afgesloten, kan er alleen maar bij als je slot heb. Hij moet nog kleurtje krijgen maar daar had ik nog niet zoveel zin an :lol:

Afbeelding

Deze week ook naar de keuring geweest. Kwam er zonder problemen door. Tis niet gelukt om voor 2 personen goed gekeurt te krijgen. Das enige jammer :think:

Heb vandaag aangifte gedaan voor bpm en hoop kenteken gegevens deze week wel te hebben. Dan nog kenteken laten slaan en verzekering regelen en dan mag ie eindelijk op de weg hobbele :D

Enige kutte was dat achter remleiding tegen demper aan was gekomen en is gesmolten en er dus flink wat remvloeistof heeft gelekt :evil:
Gedeelte op me frame en stukkie achterbrug. Dat spul vreet het verf eraf dus mag nog weer een middagje alles bij gaan spuiten. :crazy:
Was gelukkig niet bij keuring gebeurt want dan heb je geen druk meer op je rem :lol:

Zal deze klussies deze week eens op pakkken en de weg banden er weer onder gooien.

Afbeelding
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: Project R.T

Berichtdoor green » 30 aug 2011 10:15

Dat zal je maar gebeuren als je aan het rijden bent klap je zo op een auto :shock: maar gelukkig ben je er op tijd bij :thumbup:
Bashan Bs 200s-7

Grtzzz Mr. Green :mrgreen:

[color=#00BF00]Want do'or de jaore heen blif Limburg onbetwis 't stj
Avatar gebruiker
green
350cc
 
Berichten: 570
Geregistreerd: 12 aug 2010 10:41
Woonplaats: limburg (Geleen)

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten