ben voor de aller eerste keer gaan crossen

ben voor de aller eerste keer gaan crossen

Berichtdoor ikke » 10 mei 2009 11:27

heb voor de eerste keer eens flink gaan crossen ook al eens gewaagt aan een sprongetje alsook enkele modderpoelen en enkele flinke bergen heb me ook al aan het driften gewaagt ik hing van kop tot teen onder de modder het was zo leuk dat ik van geen ophouden wist zelfs niet toen ik na een drie kwartier begon te voelen dat mijn armen er genoeg van hadden en dacht telkens een rondje zal nog wel gaan tot na een bocht die ik wat snel genomen had en mijn armen zeiden van bekijk het maar wij stoppen er mee en met als gevolg de bocht miste alleen spijtig genoeg de gracht en boom die daar achter volgde niet en heb hem wat ongelukkig getroffen net tussen mijne bumper en voorwiel met als gevolg het bovenste gedeelte van de draag arm krom iemand een ideetje wat dat kan gaan kosten en wat er misschien nog aan vervanging toe is
S7000020.JPG
(121.11 KiB) 835 keer gedownload
S7000021.JPG
(137.67 KiB) 836 keer gedownload
ikke
50cc
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 16 maart 2009 22:28

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: ben voor de aller eerste keer gaan crossen

Berichtdoor Robashan » 11 mei 2009 10:19

Heej,

Sonde van je ongeluk maar goed dat je verder geen ernstige schade hebt, vaak moet je je grenzen eenz bezocht hebben en die grens is meestal op een foute manier ( anders is er geen grens :? )

Mare je draagarmen, mischien je fuseekogels, wiellager, stuurstang, ophanging aan het frame en je vering effe controleren, Kijken of er nergens speling op zit, scheurtjes, nieuwe roestplekken enz. Bij ALG hebben ze wel draagarmen liggen.

Succes,

Rob
Robashan
350cc
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 mei 2009 08:15
Woonplaats: Berghem

Re: ben voor de aller eerste keer gaan crossen

Berichtdoor ikke » 11 mei 2009 21:44

En wat als daar overal spelling op zit? Is dat te herstellen en hoe begin je daar dan aan of moet dit dan vernieuwd worden? Want op zowat elk gewricht aan de kant van inpakt zit redelijk spelling op van het stuurhuis tot het wiel om maar niet te zeggen dat het er zo goed als los aan lijkt te hangen ? Al goed lijkt het chassis nog intact zowel de vering als het onderste gedeelte van de draagarm zijn op het "eerste"zicht gespaard gebleven.
Alleen met mijn armen en benen daar is het wat minder mee zo stijf ben ik nog nooit geweest voorzover ik me kan herinneren
ps: merci voor deze hints groetjes kurt
ikke
50cc
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 16 maart 2009 22:28

Re: ben voor de aller eerste keer gaan crossen

Berichtdoor streetwilly » 21 jun 2009 16:21

Kijk eens een keer op www.bashan.de daar staan genoeg leveraciers van onderdelen op .

Heb zelf veel onderdelen bij :www.quad-parts-online.de besteld ( Frank Schwaabel )

Draagarm kost +/- 31 euro .
Bij Alg kan je goed kopen !!!!

Grtz Streetwilly
streetwilly
50cc
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 09 maart 2009 18:22
Woonplaats: Hengelo Ov.


Keer terug naar Rijverhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten