Pech onderweg

Pech onderweg

Berichtdoor Michiel » 09 okt 2014 19:25

Vanmiddag even een stukje wezen rijden en ook gelijk maar een leuk stukje off road gereden. Alles bij elkaar een uurtje of anderhalf gespeeld. Ben ik bijna thuis loopt de ketting van mijn achter tandwiel af :oops: Hij zat vast tussen het lagerhuis en een bout van de tandwiel bevestiging. Na wat wrikken en rollen met het quad hem daar weer tussen uit kunnen wurmen maar het gevolg is wel dat het lagerhuis is beschadigt maar verder nog wel functioneerd, de ketting is bij een schakel een stukje open gebogen en er zit zoals ik het nu kan zien een slagje in het tandwiel zelf.
Dus morgen ochtend maar snel het boeltje los schroeven en kijken wat voor tandwielen er precies op zitten, dan PMS bellen voor de onderdelen. Voor tandwiel ook maar gelijk mee pakken als ik toch bezig ben ;) Als hij die dan morgen ook kan versturen kan ik zaterdag de boel weer in elkaar zetten en nog een stukkie gaan rijden.....
op links en doooorrrr!!!!
Avatar gebruiker
Michiel
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 17 jul 2014 20:54
Woonplaats: Rossum (gld)

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Pech onderweg

Berichtdoor PROmotorsport » 09 okt 2014 19:59

Ik sta al bij het postkantoor...
Avatar gebruiker
PROmotorsport
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf
 
Berichten: 272
Geregistreerd: 21 okt 2013 21:29
Woonplaats: Woerden

Re: Pech onderweg

Berichtdoor Michiel » 09 okt 2014 20:27

Hahaha dan ga maar lekker naar huis ramon, zal morgen eerst kijken of de originele tandwiel verhouding er nog op zat of iets anders. Bel je morgen wel hahaha
op links en doooorrrr!!!!
Avatar gebruiker
Michiel
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 17 jul 2014 20:54
Woonplaats: Rossum (gld)


Keer terug naar Rijverhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten