Zoals ieder ander normaal persoon zal ik even mijn ervaring van mijn jinling k*t ding vertellen.
Aangezien ik niet echt de geweldige ervaringen heb opgedaan met mijn Jinling 21B noem ik mijn wok voortaan Jinling k*t ding.
Met de dag van aanschaf van mijn quad heb ik de grootste problemen,
toen ik bij de dealer weg reed naar Tilburg vanuit enschede trilde mijn linkerband al.
3 dagen later was dit het resultaat,
(linker naaf)
naja wellicht een fout van mij, misschien ook niet maar denk het wel, aangezien ik erachter ben gekomen dat mijn banden uit elkaar gingen als ik erop ging zitten was het dus hoogswaarschijnlijk het geval dat het niet goed was uitgelijnd en daardoor kapot is gegaan.
even later neuwe naaf ontvangen, even goed uitgelijnd en was alles weer goed.
maar nu het volgende.
mijn JLA is 2 maanden oud en de volgende problemen zijn al voorgekomen.
banden kaal naar 800 km ongeveer,
uitlaat aan de rechterkant kapot:
moter steun heb ik moeten lassen inder de ketting omdat deze was afgebroken:
voor bouten bijna door het ijzer heen getrilt:
in de uitlaat kwam er ineens van alles uitgerold, waardoor hij ook niet meer harder ging dan 60, helaas geen foto van gemaakt.
ketting spatbord afgebroken, maar ach is een kleinigheidje vind ik, maar dan nog was te voorspellen dat hij zou breken, of door een steendje of door het rijden.
Bij de voet plaats is mijn hiel beschermer bij het ijzer gescheurd, althans zo noem ik het:
een kawasaki motor sleutel past in mijn slot van de quad van een motor die we hier hebben staan.
en als laatste, mijn motor die compleet nu kapot is.
het laatste teken van leven was op de snelweg van amsterdam naar tilburg, ik reed lekker rustig achter een vrachtwagen van de blokker, echter vlak bij utrecht maakte mijn motor ineens een ratelend geluid met witte rook tussen mijn benen waardoor ik door de schrik ik per direct hem in z'n vrij had gezet en de motor uit door het rode knopje. ik keek achter me en zag een flinke witte walm achter me en dacht bij me zelf van, zow nu is mijn quad ook een keer klaar gekomen. en het enige wat nog over was, was een moter die niet meer wilt starten, verschillende zeggen koppaking andere zeggen weer opgeblazen, en andere zeggen oververhit.
ik weet niet wat het precies is maar dat waren de laatste kilometers die ik had gereden met de quad.
verder heb ik er voor gezorgd dat hij met liefde weer is thuis gebracht.
nu wil ik hem weer terug brengen naar de leverancier en mijn geld terug vragen, aangezien ik hem pas 2 maanden heb en niet uit elkaar valt, maar uit elkaar breekt.
wat vinden jullie ervan ?
Natuurlijk heb ik wel gelijk alles weer los geschroeft wat van mij is:
Kermis bordje aan de achterkant,
Gordels,
Auto oplader voor mijn tel, en navi.
mijn ervaring is dus niet echt geweldig met deze quad.
mijn kilometer teller op dit moment is: