politie

Re: politie

Berichtdoor Sgtnic » 24 okt 2012 17:47

hoop het voor je...hoop het ook voor hun :lol: de straffen in NLD zijn toch ondermaats een hapje in het handje is wel een leuke straf :lol:
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: politie

Berichtdoor slowstart » 24 okt 2012 19:34

Heb zijn hond gezien wordt wel meer dan een hapje :angel:

Wat weegt hij 50kilo?
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Re: politie

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 okt 2012 21:52

Zo ongeveer.
Maar zoals ik al zei ff off-topic.
Iemand nog aangehouden de laatste dagen? :D
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: politie

Berichtdoor Jinling » 25 okt 2012 05:48

alleen heel veel flitsers , kan niet eens gassen hier en daar ...nu die eindelijk niet meer stuitert wil ik ietjes sneller gaan dan toe gestaan :D
Avatar gebruiker
Jinling
200cc
 
Berichten: 87
Geregistreerd: 19 mei 2012 12:47
Woonplaats: limburg

Re: politie

Berichtdoor limbostrongman » 24 nov 2012 10:38

Pffffff.....soms wordt ik er wel eens moe van..........ik bedoel door de mensen in het blauwe geuniformde....ze kunnen dan zelfs erg lastig en gepikeerd raken en worden als je ze wijst op het feit dat ze hun werk oftewel hun huiswerk niet goed hebben gedaan voordat ze een fatsoenlijke Quad rijder aanhouden.......ik heb deze situaties meerdere malen.....ik kan ze bijna niet meer tellen hoe vaak het voorgekomen is..........Heb zelfs situaties meegemaakt dat ik 3x maal in 1 uur werd aangehouden....stalk gedrag!!!......ik was de ene provinciale weg nog niet af kwam in het andere dorp en daar idem dito hetzelfde verhaal..........ik had tentijde een Haili Dragon 350cc gekocht in 2010 bij q-trading toendertijd een van de eerste in Limburg ik meen toen de tweede.....naar verluid van Maarten.......dus een unicum qua Quads and Looks......daar het waar was en je ook de mogelijkheid hebt via de Verkeersveiligheids wet dat je op een quad ook zonder helm mag rijden.......danwel met.......ik had ten tijde een goedgekeurde veiligheidsgordel gemonteerd en deze omgedaan....zonder helm.....Tja het was raak daar stonden ze weer.....meneer U rijd zonder Helm....Ik:Meneer agent U moet naar de opticien.......Ik heb een veiligheidsgordel om...Agent:Jaaaaaaa..........(huiswerk niet gemaakt).....Ik;Bij het rijden van dit soortgelijk voetuigen is het niet verplicht om een Helm te dragen.....indien de desbetreffende persoon een goedgekeurde en vast zit in een veiligheidsgordel....het is een ander verhaal als er geen Gordel is....dan moet de bestuurder van dergelijk voertig een goedgekeurde helm dragen........grrrrrrr........ik zag zijn stoom al uit de oren komen omdat ik hem zijn les las........verbolgen alle boeken open trekken....de centrale via porto....via collegae....dit en dat en dit en zo zus........ja ik laat je nu gaan maar ik heb je genoteerdt met dreigende toon als het alsnog uitkomt dat het niet zo is dan krijg je een bon......PFFFFFFFFFFF.........2 km verder weer hetzelfde verhaal.....daar een kwartier gestaan net vertelt dat ik 2 km door Collegae al eens ben aangehopuden met hetzelfdee verhaal..........hij lkuisterde gewoon niet..........ik weer de schoolboeken voor hun wederom opengetrokken dat ze hun huiswerk niet goed gemaakt hadden.......dat moet je niet tegen aan agentje zeggen want daar kunnen ze niet echt tegen........pprompt ik kan weg.......4 km verder wederom een politiepatroille.....en ga zo maar door.....idem dito........de dag erop ik anders gedaan........ben er toen een spelletje van maken hahahahahahaaaaaaaaa..........ik een niet gekeurde helm opgezet....je weet wel dat formaat ss-pot met geen veiligheidstickers en goedkeuring van vanalles.......deze op gezet.....en de weg op....het duurde nog geen 5 minuten politie volgen..........hihihihi........en ja wie stond daar.....de collegae wat ik al eens eerder had gezien bij aaanhouding......Agentje:Meneer U draagt een niet goed gekeurde helm....daar krijgt u een proces Verbaal voor......ik zeg tegen hem jij geeft mij niets......daar kom je wel achter.....en ik zal je grote mondje maar eens dichthouden......ik zeg collega je moet naar de opticien.....stoom uit zijn oren..........ik zeg ik hoef helemaal niet een helm te dragen,als je goed kijkt heb ik een goedgekeurde veiligheidsgrodel om en dan maakt het niets uit of ik wel of een niet goedgekeurde helm op heb.....hij is overbodig maar het oog wil ook wat.....hij wederom alles uit z"n trukendoos proberen te halen om me toch een prent te geven..........hahahahaha......niet dus....er was geen maas in de wet.........mijn antwoordt op hem was......Kereltje je had je huiswerk vantevoren goed moeten doen!!.............stoooooooooooooom......uit zijn oren.......2 km verder........ik kan het je wel vertellen......maar jullie kunnen wel raden wat er toen gebeurde...........hahahahaaaaa.......idem dito......ik zal mijn Haili Dragon vanm toen ff erbij zetten.......toch altijd wel leuk.....Groetjes Allemaal "Limbostrongman""The Dark Knight"
Bijlagen
1125153302_5_AHIi.jpg
(123.97 KiB) 255 keer gedownload
1125150350_6_WK8s.jpg
(212.15 KiB) 255 keer gedownload
1125152054_5_NSzz.jpg
(122.03 KiB) 255 keer gedownload
limbostrongman
100cc
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 20 nov 2012 09:30

Re: politie

Berichtdoor DexterXL » 24 nov 2012 12:23

Het gordelverhaal geld alleen als dit op je kentekenpapieren staat, ga je zelf
een gordel monteren, dan moet je nog steeds een helm op!!!
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: politie

Berichtdoor dimpower » 24 nov 2012 12:53

de haily dragon is en blijft ook een mooie machine.
Altijd leuk als je de arm der wet een loer kan draaien. :thumbup: als ik zulke dingen lees wordt ik daar alleen maar gelukkig van :twisted: :twisted: :twisted:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: politie

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 nov 2012 13:14

@ limbostrongman

Deze auto is ooit van mij geweest.
2 x in de week stond ik langs de weg met een inspector gadget erbij om te kijken of er iets te vinden was.
Toen ik de auto 5 minuten had werd ik al meegeleid naar een benzinepomp bij de snelweg om de auto te controleren.

Afbeelding
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: politie

Berichtdoor dimpower » 24 nov 2012 13:20

4 wieltjes schreef:@ limbostrongman

De auto is ooit van mij geweest.
2 x in de week stond ik langs de weg met een inspector gadget erbij om te kijken of er iets te vinden was.
Toen ik de auto 5 minuten had werd ik al meegeleid naar een benzinepomp bij de snelweg om de auto te controleren.

Afbeelding

Wel Eric,daar zie ik jou nu echt niet in rijden.was waarschijnlijk in je jonge jaren of tijdens je midlife-crisis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ben je daar trouwens al uit? :twisted: :twisted: :twisted:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: politie

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 nov 2012 14:18

dimpower schreef:Wel Eric,daar zie ik jou nu echt niet in rijden.was waarschijnlijk in je jonge jaren of tijdens je midlife-crisis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ben je daar trouwens al uit? :twisted: :twisted: :twisted:

Jij kent me vrij goed dus het antwoord weet je ook wel.
De auto had ik in 2008 of 2009.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

VorigeVolgende

Keer terug naar Rijverhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten