wees allemaal voorzichtig

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor 4 wieltjes » 28 mei 2012 14:02

Da's veel pech hebben voor degene maar ik zie ook idioten op de moerdijkbrug met hoge snelheid op het fietspad rijden zonder helm.
Nog grotere idioten met een motorquad op fietspaden rijden.
Ik weet niet of degene van dit bericht goed kan rijden(denk het niet als ik zo naar de breedte van het pad kijk) ,maar vele hebben geen controle over een quad ,en dat is altijd wat men ziet.
Da's slechte publiciteit voor alle quadrijders,en we kunnen er op wachten dat er in dit (excuse my french) kloteland verboden komen door wangedrag en onkunde op de quad.
Daarmee worden de wel normaal rijdende quadrijders geschaad.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor Flagg » 28 mei 2012 15:29

4 wieltjes schreef:Da's veel pech hebben voor degene maar ik zie ook idioten op de moerdijkbrug met hoge snelheid op het fietspad rijden zonder helm.
Nog grotere idioten met een motorquad op fietspaden rijden.
Ik weet niet of degene van dit bericht goed kan rijden(denk het niet als ik zo naar de breedte van het pad kijk) ,maar vele hebben geen controle over een quad ,en dat is altijd wat men ziet.
Da's slechte publiciteit voor alle quadrijders,en we kunnen er op wachten dat er in dit (excuse my french) kloteland verboden komen door wangedrag en onkunde op de quad.
Daarmee worden de wel normaal rijdende quadrijders geschaad.


Heeft weinig te maken of dit wel of geen kloteland is, geldt in ieder land.

Mensheid bestaat voor een overgrote meerderheid uit randdebielen, en die kun je niet ongestoord hun gang laten gaan, waar ook ter wereld.

En gaat om verhouding, als er 1000 quads op de openbare weg rijden en er zijn 250 ernstige ongelukken per jaar dan gaat het niet lang duren voor ze verboden worden.

Dingen moeten gewoon niet te populair worden, dan blijven de ongelukken ed redelijk onder de radar en is er geen haan die er naar kraait. ;)

Daarom wil ik er ook geen lawaaidemper onder hebben, zoalng ik niet opval is er niets aan het handje, in de stad lekker laag in toeren en in de buitengebieden de hooligan uithangen.
Flagg
 

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor 4 wieltjes » 28 mei 2012 16:27

Flagg schreef:En gaat om verhouding, als er 1000 quads op de openbare weg rijden en er zijn 250 ernstige ongelukken per jaar dan gaat het niet lang duren voor ze verboden worden.
En dat is nu juist het probleem.
Als er bv 1 renault een ongeval krijgt is het een auto die een ongeval krijgt.
Als een quad(wat een voertuig is net als een auto ,maar minder bekend op de weg)dan is het WEER een quadrijder.
Kijk er maar diverse forums op na,hoeveel domboos aggeren tegen quads,zonder er OF ooit 1 bereden te hebben,OF 1 ooit heeft zien rijden.
Dat is wat men hier ziet,en geloof me of niet.
ER ZIJN NOG ALTIJD IDIOTEN DIE DENKEN DAT WAT ER OP HET INTERNET WORD GESCHREVEN OOKL DAADWERKELIJK WAAR IS.

Men rijd eens op vakantie in spanje een quad en hopla men kan ineens GOED quadrijden.
Hoe dom moet je zijn.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor Flagg » 28 mei 2012 16:57

Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, is precies hetzelfde als met motorrijden, begin van het seizoen weer een paar malloten die denken dat ze rossi zijn tot die halve seconde voor ze als frietjes achter de gril van een vrachtwagen belanden, en ik hoor weer eencelligen roepen dat ze het moeten verbieden.

De 90% die het zelf niet doet vind dat het verboden moet worden, want wat je niet kent is eng, ook een beetje het sentiment waar Wilders zijn stemmen mee wint.

Tis niet eerlijk iig ten opzichte van de benadeelde minderheid, dat sowieso, maar je kan ook moeilijk positieve uitzonderingen gaan maken op basis van individueel gedrag. negatieve uitzonderingen is daarentegen een stuk makkelijker (art 5 ijbewijs inleveren, ga maar lopen).
Flagg
 

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor Z@@lo » 28 mei 2012 19:52

gisteren weer 1

In Bleiswijk is een jongen gewond geraakt toen hij met een quad de sloot inreed. Hij kon de "motor op vier wielen" niet meer onder controle houden en vloog op de Voorlaan uit de bocht .

Nadat de quad een boom raakte, belandde het slachtoffer in de sloot. Hij kroop er op eigen kracht weer uit.

De jongen brak bij het ongeluk een sleutelbeen en een aantal ribben en is naar een ziekenhuis gebracht.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor 4 wieltjes » 28 mei 2012 20:05

Z@@lo schreef: Hij kon de "motor op vier wielen" niet meer onder controle houden en vloog op de Voorlaan uit de bocht .

Wat voor gemeenschappelijke beide ongelukken ???
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor DexterXL » 29 mei 2012 18:19

Flagg schreef:Heeft weinig te maken of dit wel of geen kloteland is, geldt in ieder land.

Ik haak niet vaak in op dit soort onderwerpen, maar in dit geval is NL gewoon
een dom kloteland als het gaat om dit soort situaties.....
Ik zit best wel veel in de motorcross en offroadrally wereld, maar als je de verhalen
hoort wat allemaal niet meer mag en de bijbehorende redenen, dan is het gewoon
te gek voor woorden wat die aasgieren in Den Haag allemaal beslissen zonder
dat ze ook maar 1 voet buiten de deur hebben gezet om met eigen ogen te zien
waar het uiteindelijk allemaal echt om gaat.
Het is gewoon nog een basisschool mentaliteit wat die mensen hanteren: ja, maar
hij zei ******* enz.
we hebben zelfs er 1 van gedeputeerde staten op bezoek gehad die met een lijste
aankwam van crossbanen die al meer als 10 jaar dicht zijn, en gewoon nog als
actieve baan staan genoteerd, ja, dan is het logisch als je gaat schreeuwen
dat er nog zoveel banen in de regio zitten, totdat die man even haarfijn word
uitgelegd wat er uiteindelijk nog over is, zegt die pipo: oh, da's ook niet veel
waar je dan nog kan rijden :silent:
Ga je naar Frankrijk bv.....daar kan je 24/7 terecht op de crossbanen, nooit...
maar dan ook nooit zal je daar last krijgen met de politie of wat dan ook, dus
zo bekrompen is NL aan het worden, nog even en je mag geen scheet meer laten
omdat de zeldzame pimpelmees met zijn haren naar links zijn zaadjes wil eten in
de dakgoot.....
Ik kan je verklappen dat op de plaatselijke crossbaan hier, tijdens een start, wat
echt het meeste lawaai maakt, de vogels gewoon in de bomen blijven zitten,
en als ej de volgende dag na een wedstrijd gaat kijken op de glad geschoven
baan, dat je daar zeer veel wildsporen vind van dieren die je alleen op tv vaak
ziet :mrgreen:

Dus NL geen kloteland??? niet op een hoop vlakken, maar op sociaalgebied
kunnen ze nog een hoop leren van de landen om ons heen :-)))
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor Flagg » 29 mei 2012 19:41

Dat geldt alleen als je puur naar de landen kijkt die het beter doen in jouw ogen.

Ga jij maar met je open pijp in Duitslad rijden, kans dat je binnen een maand langs de weg staat en kan blijven staan.

Nadeel hier is dat alles redelijk volgebouwd is, als je ergens een crossbaan hebt dan heb je meteen 100 huizen die dat kunnen horen, en geloof me dat is irritant,als je de hele dag werkt en in het weekenden het lawaai van andersmans hobby moet aanhoren. Ga eens een dagje lekker buiten zitten in je tuin als je langs een dijk woont, kan je het nog zo'n mooi geluid vinden na een dag ben je al die open pijpen spuugzat.

Frankrijk is ff iets groter en is een circuitje makkelijker te realiseren. Je hebt een hoop voordelen in een klein land en er zijn ook net zoveel nadelen, dat kan je accepteren, of verhuizen naar een land dat je beter past, maar dat gecalimero van "ze zitten me te pesten" is ernstig nutteloos.

Ik hoop hier dan ook met een paar jaar (max 10) weg te zijn, maar dat heeft meer te maken met de klaagcultuur hier en de ieder voor zich mentaliteit.
Flagg
 

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor 4 wieltjes » 29 mei 2012 22:16

Okee,waar is het ongeluk gerelateerde gebleven ??
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: wees allemaal voorzichtig

Berichtdoor Flagg » 30 mei 2012 07:55

oops you're right.

I'll shut up now. :shh:
Flagg
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Rijverhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten