Quad rijden waar

Voor het maken van toer afspraken met leden en info over georganiseerde ritten etc.

Re: Quad rijden waar

Berichtdoor fat-ass » 03 dec 2013 07:16

Peanut schreef:Veel in de buurt van Apeldoorn. Maar een aanhanger doet wonderen :thumbup:

houd me op de hoogte,
Wil graag meer van Nederland zien!! ;)
fat-ass
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 24 sep 2013 11:46
Woonplaats: heerenveen

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Quad rijden waar

Berichtdoor Michiel » 07 okt 2014 19:50

Ben wel benieuwd of er al weer wat nieuwe routes bekend zijn.
Ik woon zelf in Rossum in de bommelerwaard tussen de waal en de maas dus hier zijn genoeg mooie dijk routes te bedenken. Ik kan hier vandaan helemaal binnendoor naar Nijmegen e.o. maar ook binnendoor richting vestingstad Heusden, Drunen, en verder richting Breda. Mooie route's in de betuwe zijn van het voorjaar als de bloesem in de boomgaarden staan ook geen straf maar ben benieuwd wat jullie inmiddels allemaal al ontdekt hebben.
Off road is hier nu even helemaal geen probleem, ze zijn bij ons in de uiterwaarden een nevengeul van de waal aan het graven waar je nu heerlijk kunt off road rijden. Er staan wel borden verboden toegang maar dat is een detail waar ik niet zo naar kijk :mrgreen:
op links en doooorrrr!!!!
Avatar gebruiker
Michiel
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 17 jul 2014 20:54
Woonplaats: Rossum (gld)

Re: Quad rijden waar

Berichtdoor wyrdjax » 07 okt 2014 19:55

zandvliet is een mooie buurt en heeft een heel lange dijk om door te rijden, is tegenover de haven dus zeker mooi bij zonsondergang met die lampjes ( Belgie ) vlak bij bergen op zoom
wyrdjax
100cc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 17 sep 2014 20:54
Woonplaats: bergen op zoom

Vorige

Keer terug naar Toer afspraken/ rit agenda

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten