Hallo
ik heb arjan blom en woon in de buurt van gouda (zuid-holland)
de reden dat ik me hier aangemeld heb is door dat ik jullie forum tegen kwam via Quadforum benelux waar ik al een aantal jaar actief ben.
ik heb in het verleden 3 quads gehad maar was toen toe aan het grotere werk, daarom rijd ik nu een suzuki vitara villager V6. maar het quadvierus zat toch nog wel erg diep dus vond ik dat ik er tocht eens iets mee moest doen. op dat moment heb ik besloten quads te gaan repareren, van het een komt het ander dus ik repareer nu ook scooters, schakelbrommers trikes buitenboord motoren enz.
zoals op mijn foto al te zien is heb ik mijn "bedrijfje" quad-repair genoemd, wat ook te vinden is via http://www.quadrepair.nl daar is al mijn verdere info te vinden. de site is nog in aanbouw, dus bekijk hem regelmatig!
dan mijn laatste 2 quads (de eerste 2 heb ik helaas geen digitale foto's meer van, toen hadden ze alleen nog relletjes )
de eerste was voor mijn scooter tijdperk, een oude suzuki 50cc die in brand had gestaan. dus nieuwe lagers, bandjes en blokje en karren maar.
de 2e was het eerste model van de unilli 50cc, dar het blok onderuit getrokken en alle onderdelen vervangen voor malissi MHR stuff. na deze verbouwing was het blok goed voor 15 pk en ongeveer 95km/h (en dat met alleen trommelremmetjes)
toen de 3e quad, een bashan 200bs. eerst even mee gereden maar dat was niks, de quad had absurt slechte sporing dus daar eens mee gaan vogelen. en tot de conclusie gekomen dat er een grote ontwerpfout in de draagarmen zit waardoor de fusee's verkeerd staan. (dit kan ik dus voor iedereen aanpassen) verder verlaagd en veel mooimakerij. zie http://www.quadrepair.nl
dan foto's
de bedrijfswagen
en de bashan
meer foto's op http://www.quadrepair.nl