jinling jla-931 van Tomzsa

De plaats om je voorsteltopic te maken.

jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor Tomzsa » 04 okt 2016 12:44

hallo allemaal, ik zal me nog een keer voorstellen. ik woon in de buurt van Rdam en heb sinds vorige week ook een quad. zat er lang over na te denken, maar er nu toch een gekocht. het is wel een klein projectje waar ik gelijk een kleine tegen slag heb. dus nu al de eerste vraag waar kan je veel onderdelen vinden voor de jla-931. ik heb namelijk een gebroken bout in me motor ophanging. ik was aan het rijden best rustig moet nog even wennen aan het rijden op een quad toen ik plots me eigenmotor tegen me been voelde komen. wat bleek bout afgebroken. was best wel riskant heel me achterbrug ging heen het weer. en stond helemaal scheef toen ik thuis kwam. nu had dit gelijk voor een tweede probleem gezorgt hij reed toen heel raar. ik heb de quad 'gewoon' naar huis gereden. het enige is dat ik zonder dat ik het door had heel me rechterachterband en linkervoorband heb versleten....... dit door dat me helequad scheef stond. dus ik heb gelijk kennis gemaakt met de chineese quad. nu op zoek maar onderdelen hiervoor en dan maar gaan sleutelen het is geen heel moeilijk werk denk ik moet alleen even het onderdeel vinden. dus hallo iedereen :wave: :wave:
Tomzsa
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 04 feb 2016 15:55

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor eddys » 04 okt 2016 18:36

eddys
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 31 aug 2016 17:31

Re: jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor Tomzsa » 04 okt 2016 19:49

ik heb een jla 931e die is anders dan een 21b het onderdeel dat ik zoek hebben ze niet. tenminsten op de site
Tomzsa
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 04 feb 2016 15:55

Re: jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor eddys » 05 okt 2016 07:25

bij afdeling onderdelen bel ze dan he!
eddys
50cc
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 31 aug 2016 17:31

Re: jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor Tomzsa » 05 okt 2016 10:39

Ja dat begrijp ik ben ook niet achterlijk. Maar ik dacht misschien zegt iemand hier nee je moet voor die quad naar een of andere Duitse site gaan die te vertrouwen is.....
Tomzsa
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 04 feb 2016 15:55

Re: jinling jla-931 van Tomzsa

Berichtdoor Z@@lo » 17 okt 2016 08:01

moeren en bouten haal je gewoon bij de ijzerboer. die zijn altijd sterker dan de chinese. voor de rest is het gewoon goed kijken, heel veel onderdelen zijn uitwisselbaar. lagers kan je gewoon van skf halen.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse


Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten