Pagina 1 van 1

Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 21:44
door phil77
Hoi iedereen.
Zal me even netjes voor stellen.
Ik ben Phil, uit rotterdam en sinds vandaag in het bezit van een Jla loncin 250cc street quad ( helaas nog wachtend op de kenteken platen waren ze vergeten bij afleveren ) dus kan nog niet rondrijden behalve in de garage... waar ik net een 18jarige bent die leert schakelen lol.
Zal ongetwijfeld her en der vragen stellen over het e.e.a. waar ik wel of niet uitkom met de zoek functie dus voor dat mn excuse alvast...sommige dingen moeten wel eens twee keer verteld worden voor de snappert het door heeft ;)

http://nl.tinypic.com/r/mbpjjb/8

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 22:15
door Firehuntah
Welkom Phil!

Veel plezier hier en alvast veel rij- en sleutelplezier met je JLA zodra je de plaat hebt. ;) Ziet er mooi uit zo helemaal oranje. :thumbup:

Maar een zaak die de kentekenplaat vergeet.. dat kan er maar een zijn. Controleer alles goed aan je quad, vooral ook of alle bouten goed vast zitten voordat je gaat rijden.

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 22:17
door phil77
whahah ik denk dat je daar gelijk mee heb.... had me te weinig in verkopers verdiept vooraf, en pas naderhand het eea tegen gekomen... ach u live and learn, dus idd alles controleren en checken en blijven checken en zo nu en dan een ritje naar woerden als nodig is :)

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 22:20
door Firehuntah
Precies, je hebt hem al door. ;) Gaat helemaal goed komen dan.

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 22:24
door phil77
zijn er nog bepaalde plekken , cq bouten en moeren die meer aandacht vergen, of gaat het vnl om de stuurstangen fusee kogels die gebieden zeg maar?

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 09 jul 2015 22:37
door Firehuntah
Vooral stuurstangen en fusee inderdaad, wielbouten ook wel belangrijk. ;) Schokdempers, draagarmen, remklauwen etc kun je ook wel even nakijken voor de zekerheid, al zitten deze wel vanuit de fabriek al gemonteerd.

Ik zie ook op je foto dat er volgens mij heel veel lucht in de banden zit, staan erg bol, of misschien lijkt het gewoon zo. Maar zou ik ook wel even naar kijken. Rond 0,8 - 1,2 bar rijdt wel goed.

Of er voor de rest iets is merk je denk ik pas tijdens je eerste rit. ;) Maar met een beetje geluk hebben ze hem toch goed in elkaar gezet en niks anders vergeten.

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 17 sep 2015 23:01
door phil77
Even ene kleine shout out naar `PROmotorsport' en Ramon voor het in orde maken en fixen van alles wat niet goed was aan een toch " nieuwe quad "
ZO zie je maar weer als je niet beter weet ..... dan is een second oppinion toch wel handig en raadzaam....
Alvast bedankt !!!! :clap:

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 21 sep 2015 21:25
door PROmotorsport
Thanks Phil

Hoe gaat ie op 25T Achter en 13T Voor ?

Gr Ramon

Re: Aloha

BerichtGeplaatst: 21 sep 2015 22:08
door dimpower
daarmee krijg je een hoge top maar vanaf je een beetje wind tegen hebt valt de snelheid enorm terug.trekkracht was bij mij met die verhouding ook veel minder.had zelfs geen trekkracht over om hem op de aanhanger te rijden.ideale verhouding is 12/28.